Marka SAYEN, o której niedawno pisaliśmy na naszym portalu, ruszyła w Polskę, by szerzyć „Nową Filozofię Piękna”. Czy jesteście gotowi na rewolucję kosmetyczną, jaką wprowadza SAYEN do branży marketingu sieciowego? Na czym polega ta rewolucja? Na uważnym dobraniu składników o unikalnych właściwościach – zarówno składników produktów, jak i elementów planu finansowego! Na początek posłuchajcie – BMW już w pierwszych miesiącach współpracy bez leasingu, pakiet startowy za 129 zł, profesjonalna analiza skóry przeprowadzona przez kosmetologa. Brzmi ciekawie? Dalej będzie jeszcze lepiej!
Mistrz komunikacji w stolicy Dolnego Śląska
Wrocław był pierwszym miastem na mapie, w którym SAYEN rozpoczął swoją ofensywę. Inauguracja i pierwsze szkolenie odbyło się 4 listopada w Loży Dolnośląskiej BBC. Spotkanie rozpoczęło się od wystąpienia dr. Adama Ubertowskiego, który opowiadał o nowym modelu kontaktów z klientami – GOLDEN MATRIX. Słuchacze mieli możliwość przede wszystkim poznać siebie dzięki prostym ćwiczeniom i testom. Dowiedzieli się, jaki jest ich naturalny styl kontaktu z klientem. Oprócz tego dr Adam Ubertowski przedstawił tajniki komunikacji biznesowej i udowodnił każdemu uczestnikowi szkolenia, że jeśli tylko wystarczająco mocno chce – może rozwinąć swoją karierę w sposób zaplanowany i skuteczny. Dr Ubertowski zakopał głęboko stereotypy mówiące, że tylko jeden typ osobowości może być dobrym sprzedawcą. Nie! Nasza osobowość może nam pomóc lub utrudnić kontakt z klientem, od nas zależy jaką drogę wypracujemy, by wyciągnąć jak najwięcej korzyści dla siebie.
Z poradą u kosmetologa
Kolejną część prezentacji poprowadziła Justyna Klok – kosmetolog i wdrożeniowiec marki SAYEN. Uczestnicy szkolenia mieli okazję poznać z bliska pierwsze kosmetyki SAYEN i posłuchać, co nowego wniosą do branży kosmetologicznej. Nie skończyło się na słuchaniu – każdy z obecnych mógł dotknąć, powąchać i sprawdzić konsystencję produktów.
Justyna Klok opowiedziała o setach zabiegowych marki SAYEN wypełnionych po brzegi składnikami aktywnymi. Dzięki zestawom zabiegowym celowanym w konkretne problemy skóry, uzyskamy efekty porównywalne do zauważalnych po wizycie w profesjonalnych gabinetach kosmetycznych. Różnica tkwi w… cenie i wygodzie stosowania! Za peeling wykonany u kosmetologa zapłacimy od 150 zł wzwyż – nawet do 500 zł – w zależności od rodzaju peelingu i salonu kosmetycznego.
Za zestaw SAYEN, w skład którego wchodzi Trójkwasowy Peeling Enzymatyczny z kwasami AHA, kwasem hialuronowym, mocznikiem, argininą i łagodzącym ekstraktem z rumianku zapłacimy w detalu 99 zł, nie licząc rabatów Partnerskich. Zabieg wykonamy w domu, a peeling to tylko pierwszy etap z 3, na które składa się cały zestaw! Po przybyłych gościach widać duże było zainteresowanie setami zabiegowymi, a także innymi produktami marki SAYEN. Entuzjastycznie został odebrany Antycellulitowy Peeling do ciała, którego cukrowo-owocowy zapach zachwycił damską i męską część publiczności.
Na koniec swojej prezentacji pani kosmetolog przeprowadziła na chętnej uczestniczce spotkania pokazowe badanie. Jakie? Używając specjalnego analizera zbadała podstawowe parametry skóry: natłuszczenie, złuszczanie, stopień nawilżenia, głębokość i szerokość zmarszczek, a także wielkość porów. Po prezentacji każdy gość spotkania mógł przebadać swoją skórę bezpłatnie. Dowiedzieliśmy się, że to, co wygląda na skórę przetłuszczającą się, nie zawsze nią jest, a każdy „skórny problem” może sięgać głębiej, niż się spodziewaliśmy. Niestety, nie zawsze używanie luksusowych kosmetyków zagwarantuje nam oczekiwane efekty, jeżeli nie rozpoznamy dokładnie problemu i jego przyczyny. Polecamy takie badanie każdemu!
—
Silna marka, silny biznes
Na zakończenie spotkania Prezes firmy – Maciej Wójcicki – przedstawił gościom możliwości biznesowe, jakie otwiera współpraca z SAYEN, a także rewelacyjny plan samochodowy, który nie nakłada na Partnera konieczności brania na siebie leasingu. Jak to możliwe? Firma weźmie leasing na siebie, a Partner zyska możliwość wykupu auta po okresie leasingowania. Masz ochotę na BMW z logo SAYEN już w pierwszych miesiącach współpracy? To świetnie, bo tournée firmy trwa! Dodamy jedynie jako wisienkę na torcie, że za udział w spotkaniu zapłacisz 29 zł, a w tym:
- Otrzymasz pełnowartościowy produkt marki Sayen
- Będziesz mieć możliwość przebadania swojej skóry
- Na spotkaniu pakiet startowy to koszt 129 zł
- Dowiesz się, jaki styl sprzedaży jest dla Ciebie naturalny
- Poznasz właściwości produktów i plan marketingowy
- Otrzymasz e-booka „Mistrz Komunikacji” dr. Adama Ubertowskiego
Tournée trwa!
Spotkania szkoleniowe marki SAYEN przy współpracy z firmą InWay odbyły się do tej pory we Wrocławiu, w Poznaniu, w Kielcach i w Katowicach. Zobacz, gdzie jeszcze możesz poznać „Nową Filozofię Piękna”:
- 18.11 Białystok – Hotel Esperanto- ul. Legionowa 10, Białystok
- 19.11 Gdańsk – Hotel Oliwski – ul. Piastowska 1, Gdańsk
- 25.11 Kalisz – Hotel Europa – aleja Wolności 5, Kalisz
- 3.12 Zielona Góra – Ruben Hotel – Aleja Konstytucji 3 Maja 1A, Zielona Góra
Szkolenia rozpoczynają się o godzinie 17.30.
Wejdź na stronę www.sayen.co i zapisz się na szkolenie, a dodatkowo otrzymasz e-booka „Mistrz komunikacji” dr. Adama Ubertowskiego.