Czy osobowość może wyznaczać granice w naszym życiu? Czy to, że jestem melancholikiem oznacza, że nie mogę dobrze się bawić na koncercie rockowym? Albo że choleryk nie wytrzyma kilku godzin na przedstawieniu operowym? Czy dobrym sprzedawcą może być tylko sangwinik? Bo… właściwie o co chodzi w sprzedaży? O budowanie relacji, negocjacje, czy samą sprzedaż?
Kontakt bezpośredni nie boli
Jest na świecie wielu ludzi, którzy boją się wchodzić w bezpośrednie relacje z innymi. Ich świat bywa podporządkowany urządzeniom ułatwiającym zdalną komunikację, takim jak telefony czy komputery. Pamiętajmy jednak, że fobie społeczne to wciąż skrajne przypadki. Istnieją na świecie ludzie, którym bezpośredni kontakt z innymi nie przeszkadza, ale wciąż: krępuje. No i są też tacy, którzy bez komunikacji bezpośredniej żyć nie potrafią. Ich sposobem na przetrwanie dnia, tygodnia, a nawet całego życia jest aktywne uczestnictwo w otaczającej rzeczywistości. Jesteśmy różni, ale czy to oznacza, że w jakiś sposób ograniczeni? Nie! Ponieważ komunikujemy się wszyscy. Nie każdy jednak zna złoty środek, dzięki któremu proces komunikacji będzie łatwiejszy i przyjemniejszy, a przede wszystkim skuteczniejszy.
Poznajcie Mistrza Komunikacji
W zeszłym tygodniu na łamach naszego portalu poruszyliśmy kwestię komunikowania, a wszystko to za sprawą książki dr. Adama Ubertowskiego „Mistrz Komunikacji”, którą wciąż można pobrać w postaci darmowego e-booka logując się na stronie www.sayen.co.
[next_button color=”blue” link=”http://sayen.co/”]Przeczytaj, jak komunikuje Mistrz[/next_button]
Na początku listopada rusza szkoleniowe tournée dr. Adama, który pod patronatem marki SAYEN, odwiedzi 10 polskich miast. Po co? Aby pomóc Ci odnaleźć się w procesie komunikacji i sprzedaży. Jak?
Zacznijmy od historii: podczas jednego ze szkoleń, dr Adam Ubetowski dał wolną rękę uczestnikom, którzy całkowicie zmienili scenariusz rozmowy „Klient – sprzedawca”. To Klient przejął inicjatywę. A przecież podczas procesu sprzedaży to handlowiec powinien prowadzić rozmowę. Jednak jeśli spojrzymy na tę sytuację z perspektywy budowania relacji – już niekoniecznie. Bazując na tych spostrzeżeniach, dr Adam Ubertowski stworzył nowy model w komunikacji z klientem, nazwany Golden Matrix. Jest on przekonany, że wbrew obiegowym opiniom, do kontaktu z klientem nie nadają się tylko wybrańcy bogów. Przeciwnie, każdy człowiek może odnaleźć swoje miejsce na macierzy tego modelu i zgodnie z jego nazwą, zacząć zdobywać złoto.
Jakim jestem sprzedawcą?
Podczas dwugodzinnych szkoleń prowadzonych przez dr. Adama Ubertowskiego będziesz mógł sprawdzić, jaki styl sprzedaży jest dla Ciebie naturalny. To będzie punkt wyjścia do Twojego dalszego rozwoju. Oprócz tego dowiesz się czym dokładnie jest Golden Matrix, model, którego głównym celem jest ułatwienie życia wszystkim tym, którzy na co dzień zajmują się kontaktem z klientem. Oczywiście managerowie sprzedaży także mogą wykorzystać ten model – np. w diagnozie kluczowych kompetencji, rekrutacji najbardziej odpowiednich aplikantów czy w tworzeniu planów rozwojowych swoich podwładnych. Należy przy tym pamiętać, że sam model dotyczy styku „Klient – sprzedawca”, a nie – budowania sieci sprzedażowych.
[next_message styles=”4″ title=”Zobacz, gdzie i kiedy odbędą się szkolenia„]
• 04.11 Wrocław – Loża Dolnośląska BCC, ul. Metalowców 25, 54-156 Wrocław
• 05.11 Poznań – Hotel Poznański – ul. Krańcowa 4, 62-030 Luboń k/Poznania
• 09.11 Kielce – Best Western Grand Hotel – ul. Henryka Sienkiewicza 78, Kielce
• 10.11 Katowice / Chorzów – Diament Arsenal – ul. Paderewskiego 35, 41-500 Chorzów
• 18.11 Białystok – Hotel Esperanto- ul. Legionowa 10, Białystok
• 19.11 Gdańsk – Hotel Oliwski – ul. Piastowska 1, Gdańsk
• 25.11 Kalisz – Hotel Europa – aleja Wolności 5, Kalisz
• 3.12 Zielona Góra – Ruben Hotel – Aleja Konstytucji 3 Maja 1A, Zielona Góra
[/next_message]
Jeśli chcesz zapisać się na szkolenie, wystarczy że zalogujesz się na stronie www.sayen.co. Dodatkowo otrzymasz e-booka „Mistrz komunikacji” dr. Adama Ubertowskiego, dzięki któremu dowiesz się, jak wyeliminować błędy komunikacyjne i tym samym zwiększyć swoją skuteczność w sprzedaży oraz pozyskiwaniu nowych współpracowników.
Koszt samego szkolenia to 29 zł. Podczas spotkania będziesz miał również możliwość zbadania sześciu parametrów określających twój typ i wiek skóry: strukturę skóry, poziom natłuszczenia, stopień złuszczania, stopień nawilżenia, szerokość i głębokość zmarszczek oraz wielkość porów, dzięki innowacyjnemu analizerowi do komputerowej diagnostyki kosmetologicznej. Oprócz tego otrzymasz pełnowartościowy produkt marki SAYEN, dostosowany do wymogów Twojej skóry.
Poznaj „dekalog” praw perswazji według Adama Ubertowskiego i naucz się, jak skutecznie komunikować. Pamiętaj, że w każdej sytuacji najważniejsze jest to, aby być sobą. Dowiedz się, jakie cechy swojej osobowości powinieneś uwidocznić, i które z nich przyniosą zamierzony efekt. Weź udział w szkoleniach InWay pod patronatem marki SAYEN i przekonaj się, że dobrym sprzedawcą może być każdy!