Dużą satysfakcję sprawia mi, gdy klienci mówią, że ich dziecko lub matka już nie dusi się w nocy, że wydają teraz kilkakrotnie mniej na leki – mówi Łukasz, współpracownik firmy Roboclean Poland.
Firma zajmuje się dystrybucją w Polsce urządzeń wielofunkcyjnych Roboclean. Na całym świecie oferuje je 25.000 przedstawicieli w 50 krajach. Sprzęt ten posiada certyfikaty poświadczające m.in. o jego wysokiej jakości, 99,993% skuteczności filtrowania powietrza, spełnianiu wymagań medycyny zapobiegawczej.
Gruntownie sprawdzona
Zaproszony zostałem przez właścicieli firmy do jej siedziby w Warszawie, aby przyjrzeć się, jak wygląda w niej powszedni dzień pracy. Gdy tam przybyłem, trafiłem na początek szkolenia dotyczącego wypełniania wniosków kredytowych. Prowadzący je pracownik banku powiedział w pewnym momencie:
Nasz bank, zanim rozpocznie współpracę z daną firmą, najpierw gruntownie ją sprawdza. Tylko nieliczne firmy sprzedaży bezpośredniej przechodzą z wynikiem pozytywnym naszą weryfikację. Do nich należy Roboclean Poland. Ma wysoką renomę na rynku, jest rzetelna i ma bardzo dobry produkt.
Po tych słowach wiedziałem już, że mam do czynienia z solidną firmą.
Lubię tę pracę
Rozmowy ze współpracownikami utwierdziły mnie w tym przekonaniu.
Nie sprzedajemy na siłę. Jeździmy tylko do osób, o których wiemy, że stać je na to urządzenie
– zapewnia Łukasz.
Lubię tę pracę, poznaję nowych ludzi, mam dużo czasu dla siebie. Prezentację wykonuję wieczorami. Trwa ona około trzech godzin, pół godziny potrzebuję na przygotowanie
– dodaje. Z firmą współpracuje już pięć lat. Podobny staż posiada Tomasz. O sobie mówi:
W poprzedniej pracy dostałem przepukliny. Po operacji lekarz powiedział, że nie mogę jej dalej wykonywać. Zdecydowałem się przyjąć ofertę Roboclean Poland. Był to bardzo dobry wybór, ponieważ zarabiam w tydzień tyle, ile w miesiąc w poprzedniej pracy i jednocześnie mam znacznie więcej wolnego czasu.
Szansa w Roboclean
Najlepsi współpracownicy zarabiają miesięcznie 10 tys. zł, pozostali najczęściej między 3, a 4 tys. zł. Biorąc pod uwagę, że praca zajmuje im dziennie nie więcej niż 4 godziny, jest to bardzo atrakcyjna oferta. Nie jest tu konieczne kierunkowe wykształcenie ani doświadczenie. Firma kilka razy w tygodniu organizuje bezpłatne szkolenia. Jest to więc duża szansa dla tych, którym trudno jest znaleźć pracę, np. dla osób młodych lub po pięćdziesiątym roku życia.
Atmosfera jest przyjemna. Nie ma tu zawiści i układów, a relacje między ludźmi są koleżeńskie
– Tomasz opisuje klimat panujący w firmie.
Mogłem przekonać się o tym osobiście po zakończeniu szkolenia. Ci ludzie, oprócz tego, że świetnie wykonują swoją pracę, naprawdę dobrze się razem bawią. Część osób rozmawiała przy kawie, niektórzy grali w bilard, a inni zajmowali się sprawami związanymi z pracą. Na pierwszy rzut oka widać, że przedstawiciele dobrze czują się w firmie i lubią się nawzajem.
Klienci polecają znajomym
Jestem zadowolony ze szkoleń. Na początku bałem się, że klienci nie będą mnie polecać. W praktyce jednak okazało się, że dzięki uzyskanej wiedzy i narzędziom od firmy, swobodnie pozyskuję na każdym spotkaniu zaufanie klientów, którzy polecają mnie nowym osobom
– stwierdza z zadowoleniem Krzysztof.
Nikt z firmy nie dzwoni do przypadkowych osób np. z książki telefonicznej.
– Nie dzwonimy też do osób, które nie wyraziły na to wcześniej zgody.
.
Klienci firmy będąc zadowolonymi z prezentacji, polecają firmę swoim znajomym. Sekretarki tylko uzgadniają termin kolejnych spotkań. Dzięki temu współpracownicy nie telefonują w poszukiwaniu nowych klientów. Przyjeżdżają do osób, które wyraziły zgodę na prezentację Robocleana w dogodnym dla nich czasie.
Zakochałem się w tym sprzęcie
– stwierdza Norbert, który współpracuje z firmą dwa miesiące i sprzedał w tym czasie już osiem urządzeń Roboclean. Będąc w biurze firmy, miałem możliwość zobaczenia w praktyce zalet tego urządzenia. Nie dziwię się, że współpracownicy mówią zgodnie, że sprzęt Roboclean jest najlepszy w swojej klasie.
Tomek Nawrot,
Niezależny redaktor publikacji dla branży sprzedaży bezpośredniej.