Warszawa (14 stycznia 2015) – firma Amway nabyła markę napojów energetycznych XS®, której współzałożycielem jest były przedsiębiorca współpracujący z Amway – David Vanderveen. XS® jest marką napojów energetycznych bez dodatku cukru. Wyróżnikiem napojów energetycznych XS jest również niski poziom kalorii, zawartość kofeiny, tauryny oraz bogactwo witamin z grupy B. Marka XS wspiera na całym świecie eventy i zdrowy styl życia młodego pokolenia. Swoje produkty kieruje głównie do aktywnych osób poniżej 35 roku życia, lubiących łączyć pracę z przyjemności i zabawą. Ambasadorami marki są światowej sławy młodzi sportowcy.
Przejęcie to łączy Amway z szybko rosnącym segmentem napojów energetycznych, których globalna sprzedaż, według badań rynkowych i danych Euromonitora, wzrosła z 3,8 mld dolarów w 1999 roku do 27,5 mld dolarów w roku 2013 i powinna wzrastać o 13 procent rocznie do 2018 roku.
Amway jest wyłącznym dystrybutorem XS od 2003 roku. W tym czasie sprzedaż marki wzrosła do 150 mln dolarów rocznie a XS jest obecnie dostępna na 38 rynkach na całym świecie. W ciągu ostatniej dekady firma Amway odnotowała szczególny sukces imprez lifestylowych z udziałem XS na kluczowych rynkach wzrostowych, takich jak Japonia i Ameryka Północna, gdzie połowa właścicieli firm zarejestrowanych w 2014 roku jest w wieku poniżej 35 lat.
Według naszych badań, żadna inna grupa docelowa nie ma tak pozytywnego nastawienia do przedsiębiorczości jak ludzie poniżej 35 roku życia, którzy są odbiorcami marki XS
– powiedział Steve Van Andel, prezes firmy Amway.
Połączenie Amway i XS wzmocni w nadchodzących latach nasze starania i stworzy więcej możliwości dla młodych, ambitnych ludzi biznesu
– dodaje.
W ramach zawartej transakcji Vanderveen dołączy do Amway jako wiceprezes i dyrektor generalny dla marki XS. Dzięki przejęciu marka XS Energy awansuje w swojej kategorii, rozszerzy grupę dotarcia i przyspieszy strategię pozyskania do współpracy z Amway młodych przedsiębiorców.
Firma Amway wprowadziła mnie do biznesu sprzedaży bezpośredniej dwadzieścia lat temu, dała mi pewność siebie, co pozwoliło mi rozwijać własny produkt – powiedział współzałożyciel XS, David Vanderveen. Z pokorą podejmuję współpracę z Amway, tworząc nową przyszłość XS oraz możliwości biznesowe dla młodych przedsiębiorców
– mówi Vanderveen.
Marka XS narodziła się w roku 2001, w Laguna Beach, w Kalifornii. Pobudza oraz dostarcza witaminy z grupy B. Przyjęta w 2003 roku przez właścicieli firm zarejestrowanych w Amway, którzy przecierali ścieżki dla ducha przedsiębiorczości i przygody Richa DeVosa i Jaya Van Andela. XS jest marką, która ma zachęcić do pracy w sprzedaży bezpośredniej Amway kolejne pokolenie.
www.amway.pl
(Informacja prasowa)