Co nowego w świecie Multi-Level Marketingu? Dyrektor Polskiego Stowarzyszenia Sprzedaży Bezpośredniej odwiedza Ukrainę, Amway partneruje Polish BusinessWoman Congress w Warszawie i sponsoruje badania nad zdrowiem, Jeunesse hucznie świętuje piąte urodziny, a lista członków PSSB znowu się powiększyła.
Dyrektor PSSB na Ukrainie
–
Mirosław Luboń, dyrektor generalny Polskiego Stowarzyszenia Sprzedaży Bezpośredniej, przyjął zaproszenie Ukraińskiego Stowarzyszenia Sprzedaży Bezpośredniej i 28 października 2014 roku pojechał do Kijowa z dwudniową wizytą. Ukraińskie Stowarzyszenie zrzesza obecnie dziewięć największych firm sprzedaży bezpośredniej, z którymi współpracuje ponad 118 tys. osób. Roczne obroty całej branży w 2013 roku to 547 mln euro.
Luboń wziął udział w Walnym Zgromadzeniu Członków ukraińskiego Stowarzyszenia, podczas którego zaprezentował wypracowane przez polską organizację najbardziej skuteczne formy i metody działalności, szczególnie w zakresie kontaktów z instytucjami rządowymi, organizacjami biznesowymi i konsumenckimi, stanowienia i przestrzegania standardów etycznych w biznesie, współpracy ze środowiskiem akademickim oraz organizowania imprez i wydarzeń poświęconych sprzedaży bezpośredniej. Następnie odpowiadał na szczegółowe pytania odnośnie rynku sprzedaży bezpośredniej w Polsce.
Amway – partner merytoryczny II Polish BusinessWoman Congress
–
Druga już impreza z cyklu Polish BusinessWoman Congress odbyła się na początku października w warszawskim hotelu Gromada. W trwającym dwa dni seminarium udział wzięło około 1600 przedsiębiorczych kobiet, którym zależało na poszerzeniu swojej wiedzy i nawiązaniu nowych znajomości biznesowych. Na kongresie poruszano tematy związane z przedsiębiorczością, godzeniem życia zawodowego i prywatnego, transformacji i nowego podejścia do biznesu. Podkreślono wysoki poziom przedsiębiorczości Polek w porównaniu do pań z innych krajów europejskich.
Pośród prelegentów i zaproszonych gości znaleźli się m.in. prof. Jacek Santorski, psycholog, psychoterapeuta, wydawca i przedsiębiorca, Mateusz Grzesiak, międzynarodowy trener rozwoju osobistego, psycholog, coach, dr Anna Czarczyńska, Dyrektor Centrum Zrównoważonego Rozwoju Akademia Leona Koźmińskiego, Katarzyna Jagiełło, Olga Kozierowska, Aneta Kręglicka, Agnieszka Kühl, Grażyna Piotrowska-Oliwa, Małgorzat Potocka.
Anna Pietrzak, dyrektor naczelna Amway Polska, Litwa, Łotwa i Estonia, wygłosiła prelekcję zatytułowaną „Dream Team, czyli jak budować skuteczne zespoły pracownicze?”, a dr Anna Czarczyńska przygotowała prezentację na podstawie Światowego Raportu Amway na temat Przedsiębiorczości kobiet w Polsce na tle 24 krajów świata.
Amway został partnerem merytorycznym II Polish BusinessWoman Congress i był jednym z 80 wystawców. Stoisko Amway, na którym promowane były kosmetyki Artistry oraz suplementy diety Nutrilite zajęło II miejsce w konkursie na najładniejsze stoisko.
10 milionów dolarów dotacji dla Uniwersytetu Stanforda na badania od MLM
–
Uniwersytet Stanforda podejmie pierwsze w swojej historii długoletnie badania nad wyjaśnieniem jak ludzka aktywność (od ćwiczeń poprzez jedzenie świeżych produktów) przyczynia się do wydłużenia życia. Gigant sprzedaży bezpośredniej, Amway, przekazuje 10 milionów dotacji na stanfordzki projekt WELL – Wellness Living Laboratory, czyli laboratorium odnowy biologicznej. Badania rozpoczną się w przyszłym roku.
Program skoncentruje się na monitorowaniu stanu zdrowia, a nie chorobach. Dr John Ioannidas, szef Stanford Prevention Research Center, powiedział, że uczestnicy badań będą śledzić i dostarczać wiele z potrzebnych informacji zdalnie i cyfrowo. Będą oni mieli również okazję do przetestowania różnych programów zdrowotnych, takich jak poradnictwo żywieniowe lub rzucanie palenia.
Uczestnicy będą monitorowani na okres pięciu lat lub dłużej. Niezwykłe w tym badaniu jest jego przeznaczenie.
Pomoże nam to zrozumieć jak to się dzieje, że dobre samopoczucie wpływa bezpośrednio na nasze zdrowie
– zauważa Audra Davies, wiceprezydent Amway w dziale rozwoju produktów żywienia i nauk analitycznych.
InSee – nowy członek PSSB
–
Lista pozabranżowych członków Polskiego Stowarzyszenia Sprzedaży Bezpośredniej powiększyła się niedawno o spółkę InSee, która należy do grupy firm świadczącej outsourcing usług dedykowanych dla branży sprzedaży bezpośredniej w zakresie: Systemów informatycznych, aplikacji mobilnych, kreacji wizerunku i projektowaniu identyfikacji wizualnej, produkcji i projektowaniu materiałów promocyjnych i opakowań, bezpieczeństwa przetwarzania danych osobowych (zgodność z GIODO).
Członkostwo w Stowarzyszeniu jest potwierdzeniem naszej rzetelności i profesjonalizmu, cenną informacją dla naszych obecnych i przyszłych klientów. Jako dostawca technologii skierowanych dla branży sprzedaży bezpośredniej, posiadamy wieloletnie doświadczenie we wdrożeniach tego typu oprogramowania w ponad 15 krajach, współpracujemy z coraz większymi przedsiębiorstwami. Obecność w Stowarzyszeniu to również okazja do nawiązania nowych kontaktów biznesowych, szybszego dostępu do informacji o sektorze. Pozwoli nam to na lepsze i szybsze dostosowanie oferty do zmieniających się potrzeb branży a tym samym wzrost konkurencyjności produktów i usług InSee
– mówi Tomasz Kopera, wiceprezes InSee Sp. z o.o.
Piąte urodziny Jeunesse w Makau
–
Firma Jeunesse Global w ubiegłym miesiącu świętowała piątą rocznicę swojej działalności. Jubileusz miał miejsce w Makau i wzięło w nim udział ponad 14 tysięcy osób, które przyjechały z całego świata.
Podczas wydarzenia, nazwanego EXPO5, firma ogłosiła wprowadzenie na rynek nowej linii produktów, Zen Bodi. Linia została zaprojektowana aby kształtować mięśnie i stymulować utratę zbędnego tłuszczu. Wprowadzenie nowych produktów na rynek okazało się ogromnym sukcesem – w ciągu dwóch dni przychód z ich sprzedaży przekroczył 10 milionów dolarów. W najbliższych miesiącach zostanie udostępniony do sprzedaży na wszystkich rynkach, na których działa Jeunesse.
Podczas EXPO5 ogłoszono również, że fundacja Jeunesse Kids nawiązała współpracę z organizacją non-profit Free to Children. Razem podejmą działania w kierunku uwolnienia dzieci od głodu, braku dostępu do edukacji oraz wykorzystywania. Przy okazji zebrano ponad 350 tysięcy dolarów, które zostaną przeznaczone na cele charytatywne.
Wszyscy obecni na wydarzeniu dystrybutorzy mieli szansę wygrać jedną z wielu nagród, z których najbardziej ekskluzywne były auta marki Mercedes Benz. Wisienką na torcie było ogłoszenie trzech nowych wyjazdów motywacyjnych – do Dubaju, Riviera Maya w Meksyku oraz Punta Cana na Dominikanie.
Źródła:
http://pssb.pl/pssb/news/details,1,,156,pssb-w-kijowie.html
http://news.amway.pl/amway-partnerem-merytorycznym-ii-polish-businesswoman-congress-w-warszawie/
https://insee.pl/nowy-czlonek-polskiego-stowarzyszenia-sprzedazy-bezposredniej-insee-sp-o-o/