17 września redakcja Rankingu MLM uczestniczyła w prezentacji firmy Ramissio, marketingu sieciowego, który wkroczył do Polski z ciekawymi produktami i dobrze skonstruowanym planem marketingowym. Prezentacja odbyła się w katowickim hotelu Best Western Premier, przy udziale Vladimíra Drozda, właściciela firmy. Wywiad z Vladimírem opublikowaliśmy dla Was w 12 wydaniu kwartalnika „Manager MLM”. Czego podczas spotkania dowiedzieliśmy się o samej firmie Ramissio?
Trend wellness wciąż żywy
—
Przypomnijmy – filozofia Ramissio opiera się na trzech fundamentach. Pierwszy z nich to dbanie o ludzkie ciało. Drugi fundament, na którym zbudowana jest wizja firmy, to uczenie ludzi, w jaki sposób mogą osiągnąć wolność finansową. Trzecim filarem jest rozwój mentalny – nauka skutecznej komunikacji i budowania prawdziwej wspólnoty.
Pierwszy fundament, na którym opiera się całe założenie Ramissio realizuje poprzez dystrybucję wysokojakościowych suplementów diety powstałych na bazie superowoców z całego świata, kolagenu i grzybów. Z jakim efektem? Dotykamy teraz drugiego filaru założeń – firma w ciągu roku w Polsce zamierza osiągnąć obrót przybliżony do tego z rynku czeskiego. Przybliżony, to znaczy 36 milionów polskich złotych, z czego aż 60%, czyli 21 i pół miliona złotych wypłacić dystrybutorom. Mamy więc i trzeci filar – Ramissio buduje wspólnotę doskonale wynagradzanych przedstawicieli firmy – 60% pieniędzy z obrotu jest kierowane w struktury.
Polska sercem Europy Środkowej
—
Dlaczego firma wchodzi do Polski? Po pierwsze, kurtuazyjnie – Polacy są wspaniałymi handlowcami – temu nikt nie zaprzeczy. W tym działaniu kryje się jednak szerzej zakreślona strategia. Ramissio zamierza być obecna w całej Europie, a Polska jest kluczem do bram tej ekspansji. Statystyki mówią, że w naszym kraju jest nas prawie 40 milionów. 20 milionów Polaków żyje w najróżniejszych zakątkach świata. Jeżeli udało się odnieść spektakularny sukces w mniejszych Czechach, można powtórzyć go również w większej skali. Polacy, zgodnie z filozofią Ramissio, zabiorą ideę zdrowego życia do swoich rodzin i przyjaciół, również poza granice Polski. W listopadzie tego roku firma otwiera również rynek niemiecki.
Parę słów o produktach
—
Smaczne (redakcja Rankingu MLM spróbowała i poleca), naturalne, finezyjnie opakowane, produkowane w Ameryce oraz Chinach – ojczyźnie superowoców.
Obecni goście mogli wziąć udział w konkursie, w którym nagrodą były oczywiście produkty firmy Ramissio. Podczas prezentacji mieliśmy okazję posłuchać o ich właściwościach. Przedstawiamy trzy, które wyjątkowo przypadły nam do gustu.
Sok z owoców Goji
Z jednego krzewu zbiera się do trzech kilogramów owoców, które od momentu zbioru tłoczone są na zimno przez około sześć godzin. Aby uzyskać jeden litr soku Goji Ramissio, niezbędne jest aż sześć kilogramów świeżych owoców! Dzięki krótkotrwałemu procesowi produkcji sok nie wymaga żadnej konserwacji, sterylizacji ani innej obróbki. Jest produktem całkowicie naturalnym.
Revitalize – Aloes, Agawa i Acai
Skomponowany z wielką starannością koktajl z aloesu, syropu z agawy i ekstraktu z acai pomaga oczyścić ciało z substancji szkodliwych i dostarczyć mu potrzebnych witamin i minerałów. Koktajl wspomaga odchudzanie, pomaga zapobiegać chorobom układu sercowo-naczyniowego, skutecznie walczy z wysokim cholesterolem, wspomaga regulację ciśnienia krwi, poprawia krążenie i dotlenienie, pomaga obniżyć poziom glukozy we krwi, odprowadza z organizmu niebezpieczne toksyny, wzmacnia czynność układu odpornościowego, pomaga dbać o zdrowie stawów, a to tylko niektóre z prozdrowotnych skutków regularnego picia koktajlu.
Collagen do picia
Większość preparatów kolagenowych produkuje się obecnie z żelatyny wołowej lub wieprzowej, co zwiększa ryzyko zakażenia różnymi chorobami. Natomiast kolagen ekstrahowany ze skóry i łusek ryb jest nietoksyczny i bardzo podobny do ludzkiego. Najskuteczniejszy i najlepiej wchłaniany jest wtedy, gdy spożywamy go w formie napoju. Działanie napoju Ramissio Royal Collagen z rybiego kolagenu jest odpowiednie dla osób, które chcą zachować młodość i urodę swojej skóry. Zapewnia efektywną terapię w przypadku stanów zapalnych skóry. Pomaga w leczeniu zapalenia stawów. To dobre rozwiązanie dla sportowców, którym pomaga wzmacniać kości, stawy i ścięgna, zapobiegając urazom związanym z wysiłkiem sportowym. Pomaga także w leczeniu pourazowym.
Michał Karmazín o planie marketingowym
—
Na evencie poznaliśmy Michała Karmazína – lidera, który opowiedział swoją historię sukcesu w Ramissio. Jak wielu przedstawicieli firm, którzy odnieśli sukces finansowy, również Michał twierdzi, że jeżeli uwierzysz i zaangażujesz się w projekt na 100%, nie ma rzeczy niemożliwych. I tak, z doradcy finansowego, w ciągu roku Michał stał się młodym milionerem, promującym zdrowy tryb życia.
Spotykamy w życiu wiele okazji, ale rzadko kto potrafi rozpoznać tę prawdziwą, która pozwoli mu odnieść sukces. Wy teraz macie taką okazję. Powtórzymy tu sukces z Czech i Słowacji
– mówił Michał Karmazín.
Plan marketingowy Ramissio zakłada połączenie klasycznej struktury binarnej z różnicowym systemem wypłacania wynagrodzeń. Jest hybrydą – z obu systemów wyciąga to, co najlepsze. Możemy czerpać korzyści nie tylko z rozwiniętej struktury, ale także z coraz większych obrotów własnych i grupy.
Ramissio płaci dwa razy za jeden obrót – pierwsza wypłata pochodzi z systemu binarnego, a druga z systemu różnicowego
– opowiadał nam Michał Karmazín.
Jak wygląda proces wypłacania prowizji? Ramissio zaopatruje każdego przedstawiciela w dedykowaną elektroniczną kartę w systemie Mastercard, na którą cztery razy w miesiącu przychodzi prowizja ze sprzedaży produktów. Karta jest bezpieczna – tylko właściciel może z niej korzystać, a żadna z instytucji i firm nie ma wglądu w finanse dystrybutora.
Michał Karmazín przedstawił również dwa z wielu dodatkowych bonusów, które przygotowała firma. Pierwszym z nich jest program samochodowy oparty o ciekawą strategię. Firma nie inwestuje w Porche ani w Rolls-Royce – zamiast luksusowych, drogich w utrzymaniu marek, ma dla przedstawicieli dobre samochody, które można otrzymać uzyskując obrót na poziomie już 1000 euro (razem z grupą).
Następny bonus to urlop marzeń. Najlepsi dystrybutorzy byli już na rejsie all inclusive wielkim statkiem wycieczkowym (336 metrów!) po Morzu Śródziemnym. Aktualnie trwa konkurs na luksusowy wyjazd do Dubaju. Osoby, które zakwalifikowały się do wycieczki, zostaną nagrodzone na uroczystym spotkaniu firmy w Brnie już 4 października. Uczestnictwo w spotkaniu to najlepszy sposób, aby z bliska poznać Ramissio!
Odpowiedzi na pytania dotyczące planu marketingowego firmy, wyjazdu do Brna oraz produktów można uzyskać pisząc wiadomość na adres mailowy: marketing@ramissio.com
●