Tym razem garść informacji zebranych z polskich stron internetowych firm działających w naszym kraju. Amway prezentuje raport dotyczący działalności koncernu w ramach społecznej odpowiedzialności biznesu, właściciel włoskiego oddziału polskiej firmy FM Group został nominowany w prestiżowym konkursie. Również kosmetyki tej firmy zostały – po raz kolejny zresztą – docenione, a Avon zdobywa nagrodę konsumentów jako firma przyjazna klientom. Zapraszamy na newsy ze świata MLM!
Amway publikuje raport „Wierzymy”
—
W ubiegłym roku Amway skupił swoje działania związane ze społeczną odpowiedzialnością biznesu na trzech obszarach: ludziach (Kampania dla Dzieci AMWAY ONE BY ONE), produktach (podczas realizowanej kampanii NUTRILITE LITTLE BITS, firma edukowała i wspierała lokalne społeczności w walce z chronicznym niedożywieniem dzieci) oraz działaniu (W 2013 roku, Amway zredukował swoje zużycie wody o ponad 10% i nieomal podwoił użycie pozasieciowej energii elektrycznej).
Działania CSR odzwierciedlają filozofię działania Amway, ale przede wszystkim przyczyniają się do poprawy ludzkiego życia i sprawiają, że świat staje się lepszy, co daje nam olbrzymie poczucie spełnienia
– komentował raport Steve Van Andel, przewodniczący zarządu Amway.
W najbliższych latach, będziemy kontynuować współpracę z naszymi oddanymi przedsiębiorcami oraz pracownikami, aby pomagać ludziom na całym świecie
– dodał prezes Amway, Doug DeVos.
Marcin Saracen nominowany do nagrody „Polacy z werwą”
—
Prestiżowy plebiscyt „Polacy z werwą” promuje i nagradza młodych Polaków w siedmiu kategoriach: Design i architektura, Innowacje w biznesie, Kultura i sztuka, Medycyna, Nauka, Ochrona środowiska oraz Sport. Inicjatorem konkursu jest PKN Orlen, a jego celem uhonorowanie wybitnie zdolnych ludzi, którzy przyczyniają się do budowy nowoczesnej Polski i jej wizerunku również poza granicami kraju. Nagrodą w konkursie jest prestiżowa statuetka oraz grant w wysokości 50 tys. zł na dalszy rozwój zawodowy. Nazwiska laureatów plebiscytu poznamy w październiku 2014 r. Wybierze ich kilkuosobowe jury złożone z ekspertów oraz internauci.
Marcin Saracen, właściciel oddziału FM Group Italia zyskał sobie już przydomek „polskiego Rockefellera we Włoszech”, ponieważ w ciągu zaledwie kilkunastu miesięcy przekształcił niewielki biznes w prawdziwe imperium marketingu wielopoziomowego i stał się właścicielem jednej z najbardziej dynamicznie rozwijających się we Włoszech firm.
Każdy nasz klient, bez względu na to, w jakiej części świata mieszka, wie, że FM Group to świetna, solidna, polska firma. I tę wiedzę chcę propagować, wszędzie. Biorąc pod uwagę liczbę mieszkańców Italii, mamy jeszcze dużo do zrobienia, ale świat należy do nas
– mówi Marcin, który jest już laureatem nagrody MoneyGram Award 2013 dla najlepszego zagranicznego przedsiębiorcy we Włoszech.
Kosmetyki CC FM Group nagrodzone!
—
Kosmetyki FM Group MAKE UP z serii CC Colour & Care – mozaikowy puder i baza Wise Green – zostały nagrodzone w konkursie Qltowy Kosmetyk 2014 organizowanym już po raz osiemnasty przez branżowy „Magazyn Kosmetyki”. Jury, w którego skład weszli dziennikarze, wizażyści, kosmetolodzy oraz blogerka, oceniło ponad 500 produktów i wybrało najlepsze kosmetyki w Polsce. Uroczysta gala, podczas której zwycięzcom wręczono nagrody, odbyła się 25 czerwca w Warszawie, a poprowadziła ją Grażyna Torbicka.
Puder i baza CC Colour & Care należą do modnej ostatnio grupy kosmetyków łączących w sobie kilka funkcji, idealnych dla nowoczesnych kobiet, które nie mają wiele czasu. Baza CC pielęgnuje, ujednolica koloryt cery, przygotowuje skórę pod makijaż oraz przedłuża jego trwałość. Z kolei puder ma formę fantazyjnej mozaiki kolorów: zieleń neutralizuje zaczerwienienia, kolor kremowy rozświetla, a beżowy nadaje cerze piękny koloryt. Kosmetyk pielęgnuje skórę i jednocześnie ją chroni oraz zapewnia doskonałe krycie i nieskazitelny wygląd.
Gwiazda Jakości Obsługi 2014 dla firmy Avon
—
Również międzynarodowy gigant branży kosmetycznej, Avon, może się cieszyć z kolejnej nagrody. W tegorocznym plebiscycie organizowanym w ramach Polskiego Programu Jakość Obsługi głosowało ponad 3 miliony zarejestrowanych konsumentów, którzy w sumie testowali 42 tysiące firm. Klienci firmy Avon uznali ją za przyjazną, godną zaufania i polecenia i przyznali jej Gwiazdę Jakości Obsługi – jako jedynej spośród firm marketingu sieciowego.
Podczas uroczystej gali, która odbyła się w siedzibie Business Centre Club w Warszawie, prezesom i menedżerom najprzyjaźniejszych firm wręczono prestiżowe statuetki Gwiazda Jakości Obsługi 2014. Na prowadzonej przez Andrzeja Sołtysika gali znalazło się wielu najważniejszych menedżerów i prezesów znanych firm oraz ekspertów z Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu.
Wśród laureatów tego plebiscytu znalazły się znane w Polsce firmy, m.in. PKN Orlen, mBank, Piotr i Paweł, Philips, Neonet, Tchibo, T-Mobile, Play, Lidl, Jeronimo Martins i wiele innych.
—-
Źródła: