Kilka newsów z branży marketingu wielopoziomowego – Jeunesse triumfuje w konkursie American Business Award, zdobywając „biznesowe Oskary”, Maria Sharapova reklamuje najnowsze perfumy firmy Avon, a Tupperware angażuje się w działalność ONZ na rzecz wzmacniania pozycji kobiet i poprawiania ekonomicznych warunków ich życia.
Złota Stevie Award dla Jeunesse!
—
Firma Jeunesse Global zdobyła nagrodę Stevie Award przyznawaną w konkursie American Business Awards. Te prestiżowe, nazywane również Oskarem w świecie biznesu, nagrody są rozchwytywane przez najlepsze firmy z rankingu Fortune 500 w całych Stanach Zjednoczonych – Jeunesse znalazła się więc w doborowym towarzystwie Google, Sony, Cisco Systems, Vimeo i wielu innych.
W tym roku przedstawiono ponad 3300 nominacji organizacji wszelkich rozmiarów i praktycznie z każdej branży. Nagrody przyznawano w wielu różnych kategoriach, w tym dla Zarządu Roku, Najlepszego Nowego Produktu lub Usługi Roku i Dyrektora Roku.
Jeunesse nagrodzono w kilku kategoriach. Złoty medal zdobyła za Dyrektora Marketingu Roku – Brandona Scotta. Srebro przyznano jej w kategorii Dział Marketingowy Roku i Program Odpowiedzialności Społecznej Biznesu Roku (Jeunesse Kids), natomiast brąz w kategorii Firma Roku, Najlepsze Wideo (How Do You Spell Success?) oraz Najlepsze Firmowe Wideo Przeglądowe (The Secret of Jeunesse).
Ponad 150 liderów z kilku wyspecjalizowanych komitetów zdecydowało o przyznaniu Stevie Award finalistom konkursu. Jeunesse pokonała firmy zarabiające miliardy dolarów, takie jak Google, Sony i AT & T, i podkreśliła tym samym swoją pozycję światowego lidera biznesu.
Inne firmy marketingu sieciowego nagrodzone Stevie Awards to Isagenix International, LIMU, USANA Health Sciences oraz Vemma Nutrition Company.
Maria Sharapova twarzą nowego zapachu firmy Avon
—
Słynna rosyjska tenisistka powiedziała:
Jestem podekscytowana, że będę reprezentować Avon Luck, zapach, który przypomina nam o prawdziwym delektowaniu się sukcesami. Zawsze powtarzam: im ciężej pracujesz, tym jesteś szczęśliwszy, ponieważ mierzysz się z wielkimi celami. Uwielbiam partnerowanie firmie takiej jak Avon, która kobietom na całym świecie daje siłę, aby spełniały swoje marzenia.
—
Kiedy tworzyliśmy perfumy Avon Luck, chcieliśmy uchwycić odurzającą charyzmę osoby, która własnoręcznie kreuje swoje szczęście w życiu. Maria, jako jedna z najwyżej notowanych tenisistek świata i prawdziwa piękność, idealnie uosabia ten zmysł energii i możliwości
– wyjaśnia Patrizia Perez-Ayala, szefowa działu marketingu firmy Avon.
Jako nowy członek rodziny Avonu, Sharapowa dołączyła do tak znanych twarzy jak Megan Fox, Olivia Wilde, Christy Turlington i Zoe Saldana. Nowy zapach wejdzie na rynek jesienią.
Tupperware wspiera ONZ Kobiety
—
Tupperware Brands ogłosiła ostatnio swój współudział w nowym sektorze ONZ Kobiety – Kolegium Doradczym Przywódców. Jako członek-założyciel Kolegium Tupperware zadeklarowała wsparcie finansowe, kapitał ludzki i marketing zaangażowany społecznie. Wszystko to ma na celu wzmacnianie politycznej i ekonomicznej pozycji kobiet na całym świecie.
Misja ONZ Kobiety jest wzmacniania dzięki możliwościom, jakie otwiera przed kobietami Tupperware poprzez działanie w systemie marketingu wielopoziomowego, twierdzi prezes firmy Rick Goings.
Zobowiązanie ONZ Kobiety do polepszania ekonomicznej sytuacji kobiet idzie w parze z unikalnym modelem biznesowym Tupperware. My zapewniamy kobietom trening przedsiębiorczości, program mentorski i wsparcie w pokonywaniu przeszkód napotykanych na drodze.
Na podstawie tej filozofii Tupperware stworzyła swój program Chain of Confidence. Natomiast jako część Kolegium, firma wpłaciła 500 000 dolarów na inicjatywy podejmowane przez ONZ Kobiety i zamierza współpracować z organizacją podczas jej wysiłków w najważniejszych regionach. Inni członkowie założyciele Kolegium to dyrektorzy firm takich jak Coca-Cola, L’Oreal, McKinsey & Company.
Źródła: