14 maja amerykańskie Stowarzyszenie Sprzedaży Bezpośredniej (DSA) ogłosiło laureatów corocznie przyznawanej prestiżowej nagrody ETHOS. Nagroda ta obejmuje kilka kategorii, a jej założeniem jest nagradzanie i promowanie firm MLM, które dzięki swoim działaniom, produktom i planom marketingowym przyczyniają się do budowania pozytywnego wizerunku całej branży sprzedaży bezpośredniej – jako tej, która pomaga ludziom podnieść jakość życia i poziom zadowolenia z niego.
Kategoria nr 1 – kampanie marketingowe i sprzedażowe
—
Głównymi kryteriami w tej kategorii było udane wejście na rynek oraz wspaniała, kreatywna i innowacyjna kampania informacyjna, przyciągająca uwagę potencjalnych klientów i współpracowników, uwzględniająca potrzeby i motywacje różnych grup społecznych. W trzech podkategoriach zwyciężyły następujące firmy:
- „Wejście na rynek” – Ahni & Zoe
- „Promocja” – WineShop At Home
- „Media społecznościowe” – WineShop At Home
Kategoria nr 2 – Innowacyjny produkt
—
Nagrodzono firmy, które w roku 2013 wypuściły na rynek nowy produkt lub usługę, spełniające wysokie standardy innowacyjności i doskonałości.
W podkategorii „Artykułów dekoracyjnych i przeznaczonych dla domu” zwyciężyła firma Scentsy, a w podkategorii „Kosmetyki” – Rodan + Fields.
Kategoria nr 3 – Rozwój dystrybutorów
—
W tej kategorii liczy się inwestowanie w szkolenia i rozwój przedstawicieli handlowych firmy. Może to być specjalnie opracowany program szkoleniowy i przygotowanie narzędzi ułatwiających sprzedaż, liczy się także umiejętność odpowiedniego motywowania dystrybutorów tak, aby odnieśli prawdziwy sukces oraz indywidualne podejście, uwzględniające potrzeby poszczególnych grup społecznych. DSA stworzyło tu aż 5 podkategorii:
- „Narzędzia biznesowe” – Initials, Inc.
- „Szkolenia biznesowe” – Team Beachbody
- „Programy motywacyjne” – North American Power
- „Rozwój osobisty” – Scentsy, Inc.
- „Uznanie” – Amway
Kategoria nr 4 – Innowacje technologiczne
—
Czyli wykorzystanie dostępnych technologii pozwalających przedstawicielom rozwinąć umiejętności w nowoczesny sposób. Trzy podkategorie:
- „Zaplecze organizacyjne/wsparcie biznesu” – Nu Skin Enterprises
- „Wsparcie sprzedaży/klienta” – Simply Fun
- „Technologia mobilna” – 4Life Research oraz Rodan + Fields
Kategoria nr 5 – Wizja jutra
—
To kategoria obejmująca społeczną odpowiedzialność biznesu, innymi słowy realny, pozytywny wpływ na świat i środowisko.
W podkategorii „Działalność charytatywna” nagrodzono firmę Mary Kay Inc., natomiast w podkategorii „Świadomość społeczna” zwyciężyła w roku 2014 Rodan + Fields.
DSA gratuluje wszystkim zwycięzcom i docenia ich wyjątkowe osiągnięcia oraz wkład w rozwój branży sprzedaży bezpośredniej. Te działania są doskonałym przykładem kreatywności i innowacyjności napędzających naszą branżę
– powiedział prezes Stowarzyszenia, Joseph Mariano.
Źródło: https://www.dsa.org/press/press_releases/?fa=view&docID=6387
—