Co nowego w branży marketingu sieciowego wydarzyło się ostatnio poza granicami Polski? Największe firmy MLM niestrudzenie angażują się w coraz to nowe działania charytatywne, walcząc z niedożywieniem dzieci w najbiedniejszych zakątkach naszego globu oraz z problemem przemocy w rodzinie. Tymczasem firmie Oriflame udało się zdobyć prestiżową nagrodę za linię ekologicznych kosmetyków.
Amway rusza z nowym projektem przeciw niedożywieniu dzieci
—
4 maja firma Amway ogłosiła start nowego projektu NUTRILITE™ Power of 5 Campaign, którego zadaniem jest przeciwdziałanie i zapobieganie niedożywieniu wśród najmłodszych. Głównym orężem w tej walce będzie suplement diety NUTRILITE™ LITTLE BITS™, który w jednej porcji, czyli 1 gramie proszku, zawiera 15 witamin i minerałów. Nowa kampania ma za zadanie rozprowadzić ten produkt wśród potrzebujących dzieci w wieku od sześciu miesięcy do pięciu lat, aby umożliwić im prawidłowy wzrost i rozwój.
Naszym celem jest dostarczenie suplementu NUTRILITE™ LITTLE BITS™ do 17 krajów do roku 2016. Chcemy pomóc większej ilości dzieci dotrwać do piątych urodzin i mieć zdrowszy start w życie. Nasza kampania wykorzystuje potężne zasoby, aby zwalczać krytyczną sytuację niedożywienia i jesteśmy dumni, że możemy przyczynić się do rozwiązywania globalnych problemów
– mówi członek zarządu Amway, Steve Van Andel.
Kampania to efekt połączenia sił organizacji pozarządowych, dystrybutorów firmy Amway i marki Nutrilite. Ludzie na całym świecie będą mogli wesprzeć ten projekt, wpłacając datki.
Avon i Mary Kay wspierają kampanię „NO MORE”
—
Avon i Mary Kay znalazły się na liście korporacji, które zadeklarowały wsparcie dla „NO MORE Week”, trwającej tydzień inicjatywy, która ma na celu podniesienie społecznej świadomości odnośnie przemocy domowej i molestowania seksualnego.
Fundacja Avon dla Kobiet postanowiła ufundować organizację trzech szkoleń prewencyjnych przeznaczonych dla świadków przemocy – rodzin, znajomych i obcych ludzi – które mają im pomóc zauważyć, rozpoznać i właściwie zareagować na przemoc. Uczestnicy szkoleń dowiedzą się, jak postępować w sytuacji, gdy będą świadkami przemocy w rodzinie lub molestowania.
Mary Kay przeznaczyła milion dolarów na serwis nazwany „Miłość to szacunek”, który umożliwia młodym ludziom zdobycie środków i wsparcia dla prawidłowych relacji w związkach. Kolejne 100 tysięcy dolarów przeznaczono na wsparcie ogólnonarodowej kampanii „NO MORE Silence: It’s Time to Talk Day”, która ma zwrócić uwagę na problem przemocy na linii rodzice – nastolatki.
Casa Herbalife w Indonezji
—
Herbalife Family Foundation, organizacja non profit, która wspiera inne organizacje zapewniające zdrowe odżywianie potrzebującym dzieciom, ruszyła z nowym programem Casa Herbalife w Indonezji. Tym razem celem akcji jest dożywianie dzieci niepełnosprawnych. Herbalife wesprze działania Rumah Autis – organizacji, której misją jest zapewnienie edukacji i terapii dzieciom dotkniętym autyzmem i innymi upośledzeniami, pochodzącym z najuboższych rodzin. HFF przygotowała grant, umożliwiający wyżywienie 250 dzieci biorących udział w programach Rumah Autis w różnych regionach Indonezji. Część pieniędzy zostanie przeznaczona na budowę i remonty kuchni i łazienek, aby zapewnić dzieciom i ich rodzinom lepsze i bezpieczniejsze warunki życia.
Do tej pory Herbalife Family Foundation zrealizowała ponad sto programów Casa Herbalife na całym świecie, w tym 22 w rejonie Azji Pacyficznej.
Ekologiczne produkty Oriflame nagrodzone
—
W branży kosmetycznej coraz więcej firm kładzie nacisk na produkcję kosmetyków, które nie naruszają równowagi ekologicznej. W tym roku prestiżową nagrodę Eco Beauty Award w Wielkiej Brytanii, przyznawaną przez Cosmetic Executive Women i nazywaną często „Oskarami branży kosmetycznej”, zdobyła szwedzka firma Oriflame za produkty z威而鋼
serii Ecobeauty.
CEW to profesjonalna organizacja non-profit skupiająca ponad pięć tysięcy członków – kadry kierowniczej firm zajmujących się kosmetykami i perfumami. W amerykańskiej wersji konkursu w finale znalazły się Avon i Mary Kay.
Źródła:
http://www.businessforhome.org/2014/05/amway-launches-global-effort-to-fight-childhood-malnutrition/
http://directsellingnews.com/index.php/view/news_in_brief_may_2014