Zapraszamy na świeżą porcję zagranicznych wiadomości ze świata Multi-Level Marketingu.
Fm Group partnerem kampanii „Piękna bo zdrowa”
Firma Fm Group włączyła się w piątą już edycję Ogólnopolskiej Kampanii Społecznej „Piękna bo Zdrowa” pod honorowym patronatem Anny Komorowskiej. Celem kampanii zainicjowanej przez Ogólnopolską Organizację Kwiat Kobiecości jest przypominanie kobietom o potrzebie regularnych badań ginekologicznych. V edycja, rozpoczęta 7 stycznia 2014 roku, toczy się pod hasłem „NIE ZAPOMINAJ o badaniach ginekologicznych. NIEZAPOMINAJKI żyją dłużej!”. O znaczeniu profilaktyki przekonują Ambasadorki Małgorzata Foremniak, Maja Hirsch, Viola Kołakowska, Katarzyna Pakosińska oraz Ida Karpińska.
Fm Group będzie wspierać wszystkie działania promocyjne związane z kampanią oraz zadba o makijaż Ambasadorek i Gwiazd na finałowej gali zaplanowanej na 10 lutego. W ciągu miesiąca trwania kampanii w całej Polsce zostały przeprowadzone liczne działania edukacyjne, mające na celu zachęcenia kobiet w każdym wieku do wykonywania corocznych badań.
http://www.fmgroup.pl/site/messages/id/160
Spółka EuCO S.A. otrzymała tytuł Odpowiedzialnego Pracodawcy 2013
Odpowiedzialny Pracodawca 2013 to ogólnopolski program z obszaru Human Resources, którego celem jest upowszechniane oraz propagowanie pozytywnych wzorców, modeli i strategii działań w zakresie polityki personalnej i strategii integracji spraw personalnych z biznesowymi. Organizatorem konkursu jest Dziennik Gazeta Prawna. Głównym kryterium wyboru laureatów programu jest szeroko pojęta jakość zatrudnienia, a więc przestrzeganie prawa pracy i przepisów BHP, możliwość rozwoju pracowników i kadry, reputacja firmy, dynamika zatrudnienia, system motywacyjny oraz społeczna odpowiedzialność biznesu.
Europejskie Centrum Odszkodowań zostało nominowane do nagrody przez organizatora konkursu i znalazło się wśród laureatów programu otrzymując tytuł i godło Odpowiedzialny Pracodawca – Lider Rynku HR 2013.
MonaVie wprowadza program EuroConnect
8 stycznia wystartował program EuroConnect MonaVie, który umożliwia budowanie biznesu na nowych, wschodzących rynkach firmy. W ramach tego programu klienci i nowi dystrybutorzy firmy będą mogli otrzymywać zamówione produkty pod dowolnym adresem na terenie prawie całej Unii Europejskiej (poza Grecją, Szwecją i krajami Beneluksu). Jednocześnie 15 europejskich krajów dołączyło do rodziny MonaVie: Bułgaria, Chorwacja, Cypr, Czechy, Dania, Estonia, Finlandia, Irlandia, Litwa, Łotwa, Malta, Rumunia, Słowacja, Słowenia oraz Hiszpania. W pierwszym kwartale 2014 roku do programu mają dołączyć również Włochy.
EuroConnect to przetwarzanie zamówień i realizacja wysyłek w czasie rzeczywistym, brak ograniczeń odnośnie miejsca wysyłki, pełne wsparcie Automatycznej Wysyłki, wirtualne biuro EuroConnect, ceny zawierające podatek VAT podawane w euro oraz prowizje wypłacane za pomocą systemu prowizji MonaVie. 15 nowych oraz 9 dotychczas istniejących rynków tej firmy w Europie to w sumie 24 (a już niedługo 25) krajów, w których dystrybutorzy mogą rozwijać swój biznes.
http://pl.monavie.com/pl/news/view/euroconnect-has-officially-launched
Talk Fusion Connect po polsku
Talk Fusion, firma z siedzibą na Florydzie obecna w ponad 140 krajach na świecie, wprowadza nowy produkt – Talk Fusion Connect. To innowacyjne narzędzie telekomunikacyjne łączące trzy funkcje – transmisje na żywo, wideokonferencje oraz udostępnianie pulpitu – wkroczyło właśnie w fazę testów beta. Poza angielskim produkt ma być dostępny w 11 wersjach językowych testowanych obecnie przez pierwszych użytkowników: Bahasa (Indonezja), czeskiej, polskiej, francuskiej, niemieckiej, węgierskiej, japońskiej, chińskiej, rosyjskiej, portugalskiej i hiszpańskiej.
Talk Fusion Connect to narzędzie, które stworzono z założenia ma spowodować rewolucje w telekomunikacyjnym świecie i umożliwić swobodną rozmowę i wymianę danych każdemu, gdziekolwiek by się nie znajdował przy użyciu jedynie przeglądarki internetowej i kamery.
http://www.businessforhome.org/2014/01/talk-fusion-connect-beta-test-adds-multiple-languages/
———-
Newsy zebrała i opracowała Anna Kaźmierczak.