Jesień definitywnie dobiegła końca. Jakie tematy przykuły Waszą uwagę między końcem września a końcówką grudnia? Które opublikowane przez Ranking MLM artykuły cieszyły się największą ilością odsłon? Oto wyniki naszych statystyk.
Największe zainteresowanie czytelników wzbudził artykuł zatytułowany cytatem z Johanna Wolfganga Goethego: „Kto nie idzie do przodu, ten się cofa”, który otworzył nową odsłonę Rankingu i przedstawiał zupełną nowość, czyli Medium Ludzi Biznesu – połączone siły portalu Ranking MLM w nowej szacie graficznej i Gazety MLB, multibloga w 99% tworzonego przez użytkowników.
Miejsce drugie zajął artykuł Daniela Kubacha o prowokacyjnym tytule „ZUS największą piramidą finansową w Polsce”, czyli kilka słów gorzkiej prawdy o naszym systemie emerytalnym. O tym, jak bliski jest Wam ten temat świadczy również rekordowa liczba „lajków” – 208!
Na trzecim miejscu pod względem ilości odsłon znalazł się artykuł „MLM oparty o 4xP – podstawową zasadę znaną w marketingu tradycyjnym”, który wywołał ostrą dyskusję. Kolejne bardzo popularne artykuły to „Historia pewnych negocjacji”, czyli krótki, ale bardzo życiowy tekst Macieja Kozubika o tym, jak atrakcyjna kobieta może… zepsuć ważne negocjacje i „Wielkie wydarzenie października. Szkolenie z Jackiem Canfieldem – recenzja” napisana przez redaktor naczelną Rankingu, Martynę Ubych.
Co jeszcze chętnie czytaliście tej jesieni? Tekst o nowej firmie MLM „Kancelaria Odszkodowawcza Rubikon – kompleksowa pomoc bez ryzyka”, w którym przedstawiliśmy misję i schemat działania KOR-u, a prezes jej zarządu, Marcin Banyś, opowiedział o perspektywach firmy i szansach dla jej przedstawicieli.
Duże zainteresowanie wzbudził także artykuł Martyny Ubych „Tam, gdzie etat ma swój koniec…” o tzw. epoce nowej kariery, w której etat traci swoje znaczenie, nabiera go natomiast elastyczność zawodowa i gotowość na zmiany.
„Nowy biznesowy dress code”, czyli tekst stylistki Patrycji Sulowskiej o tym, jak się wyróżnić w dobrym guście i „Makijaż biznesowy – krok po kroku” tej samej autorki, opatrzony zdjęciami ilustrującymi każdy etap wykonywania makijażu również okazały się bardzo popularne. Widać, że coraz większą wagę przywiązujemy do wyglądu zewnętrznego, który w branży MLM jest tak bardzo ważny i zdecydowanie wpływa na pierwsze wrażenie, jakie wywrzemy na kliencie czy potencjalnym współpracowniku.
Pierwszą dziesiątkę najchętniej czytanych artykułów zamyka tekst „Rady trenera sprzedaży cz.1 – Czy naprawdę nie umiesz sprzedawać?” Macieja Kozubika. Zapraszamy na kolejne 3 części tego cyklu!
Redakcja Rankingu MLM