Herbalife ogłasza liczbę dystrybutorów, którzy podpisali umowę z firmą w ciągu ostatniego roku, Amway zamierza nakarmić milion niedożywionych chińskich dzieci, „domowe przyjęcia” – doskonale znane sprzedawcom bezpośrednim zdobywają popularność w Iranie… Co jeszcze? Sprawdź sam! Bądź na bieżąco z zagranicznymi newsami Rankingu MLM!
Herbalife – 1,9 miliona nowych dystrybutorów w ciągu ostatnich 12 miesięcy
Podczas europejskiej konferencji Herbalife w Kolonii (Niemcy) ogłoszono liczbę dystrybutorów, którzy podpisali z firmą umowę w ciągu ostatniego roku: 1 915 000. W zjeździe udział wzięło 15 000 dystrybutorów z ponad 50 krajów – ogromna sala była wypełniona po brzegi.
Produkty Herbalife są sprzedawane w ponad 85 krajach poprzez sieć niezależnych dystrybutorów. Firma ma swoją fundację Herbalife Family, która prowadzi m.in. program Casa Herbalife – ma on na celu pomóc w prawidłowym odżywianiu dzieci.
Amway zamierza nakarmić milion niedożywionych chińskich dzieci
Amway planuje podwojenie swojego wsparcia dla programu, który ma na celu dożywianie wiejskich dzieci z Chin. Amway China, poprzez swoją Amway Charity Foundation, powołał specjalny komitet, który ma wprowadzić 2 tysiące „Spring Sprouts Kitchens” do wiejskich szkół w ciągu najbliższych dwóch lat. Zapewni to milionowi chińskich dzieci dostęp do pełnowartościowych posiłków serwowanych w szkolnych stołówkach. Program obejmie zatrudnienie, przeszkolenie i monitorowanie pracowników stołówek; dostarczy lokalną żywność i zapewni odżywcze, zbalansowane, codzienne obiady dla uczniów pierwszych dziewięciu klas.
W ubiegłym roku firma Amway wydała 8 milionów dolarów na zbudowanie i wyposażenie tysiąca kuchni w środkowych i zachodnich Chinach, które zapewniają posiłki 500 tysiącom dzieci. Chiny są największym rynkiem tej firmy – z 300 000 dystrybutorów i rocznym zyskiem 11 miliardów dolarów.
Domowe butiki popularne wśród irańskich kobiet
W Iranie kobiety szukające miejsca, gdzie mogłyby się zrelaksować, zrobić zakupy i spotkać się ze znajomymi, organizują „domowe przyjęcia” – doskonale znane sprzedawcom bezpośrednim. To, co Iranki określają jako „maisons” (po francusku „dom”), to tak naprawdę konspiracyjne sklepy odwiedzane przez panie z klasy średniej i wyższej, którym nieformalna atmosfera podoba się bardziej niż ta w tradycyjnych butikach.
The Guardian informuje, że irańskie „maisons” przynoszą właścicielkom regularne dochody, bez ponoszenia dodatkowych kosztów wynajmu sklepu. Prywatne spotkania to doskonałe miejsce dla młodych projektantów – mogą zaprezentować swój talent i pozyskać stałą klientelę, a wszystko to dzięki marketingowi szeptanemu.
W kraju, w którym możliwości zdobycia pracy i rozwoju są dla kobiet bardzo ograniczone, a restrykcyjne prawo ściśle określa zachowania publiczne, domowe butiki zapewniają chwile relaksu zarówno ich właścicielkom, jak i klientkom.
Narciss Akbary, projektantka i właścicielka domowego sklepu, wyjaśnia fenomen „maisons”: „W Iranie ludzie są bardzo towarzyscy. Kiedy idziesz do zwykłego sklepu kupujesz coś i wychodzisz. Kiedy idziesz do czyjegoś domu, możesz wypić herbatę, zjeść ciastko i porozmawiać ze znajomymi. Można zdjąć z głowy chusty, pooglądać ubrania, kupić coś – to sprawia wiele radości.”
Urlopowicze ofiarowują 1500 godzin pracy na rzecz WorldVentures Foundation
WorldVentures ogłosiło niedawno, że ponad 500 wolontariuszy tej firmy, przebywających na wakacjach w Cancun, ofiarowało w sierpniu 1500 godzin, aby wesprzeć partnera fundacji z siedzibą w Meksyku – the City of Joy.
Wypełniając swoje zobowiązanie wspierania globalnych zmian dla dzieci, WorldVentures Foundation organizowało jednodniowe wycieczki, tzw. Service Excursion, do Miasta Radości (Ciudad de la Alegria), podczas których wolontariusze dokonali najpotrzebniejszych napraw w 12-akrowym kampusie i spędzali czas z jego mieszkańcami.
Wolontariusze odwiedzili Cancun w ramach Mega-DreamTrips™, programu dla członków z całego świata, którzy mogą spędzić dwa tygodnie w kurorcie, bawiąc się i odpoczywając. Żeby wziąć udział w Service Excursion wolontariusze wpłacali datki na rzecz fundacji, która wspiera organizacje non profit w ich działaniach na rzecz najmłodszych.
Średni roczny przychód dystrybutora MLM
Średni roczny przychód dystrybutora MLM to 1508$. Najwyższe średnie zarobki mają Szwajcarzy – 39996$ rocznie, najmniejsze w Indonezji – 118$. Średnia w Polsce wynosi 862$. Kobiety stanowią aż 83% sprzedawców bezpośrednich w Polsce. Najbardziej popularną kategorią produktów sprzedawanych w tym systemie pozostają kosmetyki – 73% udziału w rynku.
Newsy zagraniczne zebrała i opracowała redakcja Rankingu MLM na podstawie:
http://www.businessforhome.org