Każdy lider MLM, któremu zależy na zbudowaniu marki osobistej, stawia na wyrazistość. Dobrze jest mieć jedną charakterystyczną cechę, która sprawi, że będziesz rozpoznawalny z daleka. Jeśli jednak natura poskąpiła Ci ponadprzeciętnego wzrostu, płomiennorudej czupryny, donośnego głosu o ciekawym brzmieniu – jeszcze nic straconego. Możesz to nadrobić!
Jak Cię widzą, tak Ci płacą
Marka Alex Caprice, stworzona we Włoszech przez młodego, uzdolnionego rosyjskiego projektanta Alexandra Chumakou, wychodzi naprzeciw oczekiwaniom tych panów, którym proste i oczywiste kroje i barwy już się znudziły, proponując im marynarki wyjątkowe i ekstrawaganckie. Jak mówi sam projektant: „Moda wyraża człowieka, a ja podsuwam nowe środki wyrazu dla mężczyzn. Panowie lubią prostotę, ale kto powiedział, że są szczęśliwi, gdy na śniadanie jedzą obiad, na obiad – obiad, a na kolację – znów obiad? Mężczyźni mają tyle samo fantazji co kobiety i też lubią eksperymentować z modą. Nie każdy jednak ma odwagę się do tego przyznać, by nie zostać posądzonym o niepożądaną identyfikację płciową. Marynarki, które projektuję, to produkt zdecydowanie dla tych, którzy są pewni siebie i lubią eksperymentować. Poza tym… w życiu liczy się przecież zabawa!”
Aby zdecydować się na włożenie wyrazistej marynarki, trzeba więc być pewnym siebie. To działa również w drugą stronę, czyli: „Jak Cię widzą, tak Cię piszą” oraz… „Jak Cię widzą, tak Ci płacą”.
Rekrutuj z klasą
Mężczyzna ubrany oryginalnie, ale z klasą, będzie postrzegany jako pewny siebie, charyzmatyczny lider, który nie boi się wyróżnić z tłumu. O tym, jak istotną rolę w procesie rekrutacji pełni właśnie wygląd zewnętrzy, pisze Daniel Kubach w ósmym numerze Managera MLM. W artykule „Narzędzia do rekrutacji w MLM” podkreśla, że ludzie od wieków oceniani są na podstawie wyglądu, a strój jest wyrazem statusu społecznego. Tradycyjnym strojem biznesowym jest garnitur. Jednak kto powiedział, że wszyscy muszą nosić garnitury masowej produkcji w stylu ZARA lub H&M? Ponadto takie garnitury wymagają starannego doboru dodatków, a do tego nie każdy mężczyzna ma talent… Nie każdy też czuje się komfortowo „pod krawatem”. Takim panom Daniel Kubach proponuje noszenie jeansów, koszuli i dobrej marynarki. A Alex Caprice stawia na oryginalność i dobrą jakość – na pewno nikt nie będzie miał takiej samej! Co więcej, dobranie dodatków do takiej marynarki jest już banalnie proste. Wystarczy czarny T-shirt lub koszula i czarne spodnie – marynarka sama w sobie jest wystarczającą ozdobą i nadaje wyrazistego charakteru całej stylizacji.
Postaw na oryginalność
Równie odważne i wyraziste są reklamy marynarek, które ukazały się już w czasopismach takich Playboy, Gentleman, Kreator. Moda&Styl. Zdjęcia proponowanych marynarek to ciekawe projekty artystyczne. Hasło brzmi 3×U, czyli „unique design, unique interior, unique atmosphere”.
Charakterystyczne marynarki są produkowane w krótkich, limitowanych seriach. Ich zaletą jest staranne wykończenie i wysokogatunkowy materiał – mieszanka jedwabiu naturalnego i sztucznego, dzięki któremu marynarka się nie gniecie i nie ogranicza ruchów. Wybór wzorów i kolorów może przyprawić o zawrót głowy, więc na pewno znajdziesz coś, co podkreśli Twój indywidualny styl i charakter.
Jeżeli masz ochotę na odrobinę luksusu w odważnym wydaniu i nie boisz się zwrócić na siebie uwagi, marynarki Alex Caprice będą dla Ciebie idealnym wyborem. W końcu w życiu liczy się zabawa! A trochę luzu też nie zaszkodzi… Zapraszamy do salonu firmowego marki Alex Caprice – ul. Piękna 20, 00-549 Warszawa. Zobacz również stronę internetową marki Alex Caprice: http://www.alexcaprice.com
●
Redakcja Rankingu MLM