W samym centrum Warszawy (Hotel Novotel) dnia 29.06.2013 roku odbyło się seminarium dla Przedstawicieli Betterware pod hasłem „Otwórz się na nowe możliwości”. Poszczególne moduły konferencji nazwano „Gorące aktualności”. Dlaczego gorące? Na pewno nie z powodu upału – sala była klimatyzowana. Gorące, ponieważ firma Betterware ma dla wszystkich swoich Przedstawicieli naprawdę niesamowite niespodzianki – zarówno w postaci zupełnie nowych produktów w ofercie, jak i najnowszych narzędzi ułatwiających pracę!
Teneryfa 2013
Pierwszy moduł konferencji rozpoczął prezes Michał Mierzwiński, przypominając obecnym na sali firmowe wakacje na Teneryfie. Wyjazd został zorganizowany przez Betterware Polska – to nagroda dla najbardziej aktywnych dystrybutorów. No cóż – nie ulega wątpliwości, że warto postarać się o kwalifikację na następny wyjazd: uśmiechy ze zdjęć, opalone twarze, drinki pod palmami, rejs statkiem, szalone, wieczorne zabawy w miejscowych klubach, delfiny pływające razem z uczestnikami… Podsumowując – oferta zdecydowanie All Inclusive!
Następny wyjazd to aż 30 miejsc, a czasu, żeby spełnić warunki kwalifikacji aż nadto. Wystarczy otrzymać w 2013 nowy Tytuł SM (min. 2 grupy liderskie, warunek dla tych, którzy już byli: liczba grup po styczniu 2013: +1 grupa liderska dodatkowo w 2013 roku). Aby zapewnić sobie miejsce na kolejne wakacje z Betterware należy także spełnić wymagania konieczne do odbioru premii. Pozycje Starszy Dyrektor i wyżej miejsca mają zagwarantowane!
Betterware dzieciom
Następna niespodzianka to powołanie do życia fundacji non profit Betterware dzieciom. Aktualnie trwają intensywne prace nad dopracowaniem szczegółów działalności – projekt zostanie już niebawem uruchomiony. Fundacja będzie wyróżniała się wśród innych tego typu organizacji bardzo istotnym detalem – każda złotówka przeznaczona na pomoc trafi w całości do potrzebujących.
Nowa kategoria produktów w katalogu Betterware – witamy Bottega Verde!
Teraz pytanie do Ciebie, drogi Czytelniku: z czym kojarzą Ci się Włochy? Z ekskluzywnymi, markowymi produktami? Z klimatem, w którym dojrzewają najsmaczniejsze pomidory i oliwki? Z malowniczą Toskanią? Z pokazami mody? A może z Footballem? Być może niebawem wszystkim nam będą kojarzyć się z kolorem zielonym oraz kosmetykami Bottega Verde [z języka włoskiego Zielony Sklep – przyp. red.] za sprawą Betterware Polska.
Otwórzmy się na fakty: rynek kosmetyczny w Polsce to 11 bilionów złotych, z czego 1,7 biliona to polski rynek kosmetyków rozprowadzanych w systemie Multi-Level Marketingu. Nie warto ignorować liczb, zwłaszcza, jeżeli rosną – rynek kosmetyczny wzrośnie o 4% do 2015 roku. Produkty kosmetyczne budują również lojalność klientów. Mają jeszcze jedną cechę, zapewniającą sukces w sprzedaży bezpośredniej: zużywają się. Oczywiście jest jeden, kluczowy warunek sukcesu: kosmetyki muszą być doskonałej jakości. Co możemy powiedzieć na temat Bottega Verde, produktów kosmetycznych, które będziemy mogli nabyć u Przedstawicieli Betterware Polska?
Na konferencji o marce Bottega Verde opowiadał nam gość specjalny – przedstawiciel firmy, który przyjechał aż z Toskanii – to tam, w miasteczku Pienza powstała idea wyjątkowych kosmetyków. Marce zaufało już 6 milionów kobiet z całego świata. Filozofia firmy to zamiłowanie do naturalnego piękna, dlatego produkty, które wychodzą z magazynów Bottega Verde zawierają naturalne ekstrakty z owoców, kwiatów i innych darów natury. Toskański partner Betterware Polska ma 40 letnie doświadczenie w dystrybucji kosmetyków – jest numerem jeden we Włoszech w produkcji i sprzedaży kosmetyków z naturalnymi składnikami. Firma opatentowała wiele innowacyjnych rozwiązań. Promuje również działania pro-ekologiczne – nie testuje swoich wyrobów na zwierzętach. Współpracuje z ośrodkami naukowym, między innymi z Uniwersytetami w Mediolanie i Pavii. Betterware Polska będzie miała wyłączność na dystrybucję Bottega Verde w Europie Środkowej.
Kosmetyki Bottega Verde to jeszcze jedna właściwość – nawet te kolorowe, służące do make-up’u zwierają pielęgnujące ekstrakty i witaminy. Fluid do twarzy stymulujący funkcje komórkowe? Cienie do oczu z naturalnymi ekstraktami i witaminami? Z Bottega Verde to wszystko jest możliwe! Zapraszamy do zapoznania się z nową ofertą Betterware Polska za pośrednictwem lipcowego katalogu firmy i strony internetowej: http://www.betterware.pl/
Oferta Internetu mobilnego – nowe narzędzie, nowy produkt
Następna, gorąca nowość zaprezentowana podczas seminarium to najtańsza na rynku oferta Internetu mobilnego, dostarczanego przez firmę T-Moblile, dostępna dla dystrybutorów Betterware.
W stosunku do aktualniej oferty rynkowej dostawcy to aż 20% upustu i większy pakiet danych. Przejdźmy do konkretów: u Przedstawiciela Betterware możesz już teraz zamówić mobilny Internet z tabletem Alcatel One Touch Evo ‘7 za złotówkę, limitem danych 4 GB za jedyne 39,93 zł miesięcznie! Zazwyczaj takie oferty zawierają wysoką opłatę aktywacyjną – tutaj kolejna niespodzianka – za aktywację zapłacisz tylko 1 zł.
Wielu przedstawicieli zdecydowało się na podpisanie umowy od razu. Dlaczego? Tablet z Internetem mobilnym to doskonałe narzędzie pracy w MLM – bieżący dostęp do katalogu, możliwość sprawdzenia dostępności produktów dzięki przygotowanej aplikacji, strona internetowa firmy w zasięgu ręki, bieżący dostęp do skrzynki mailowej. To wszystko przekłada się na realne korzyści: szybsza praca, zwiększenie dochodów, informacje od firmy dostępne w każdym momencie. Już nie przegapisz promocji, która trwa 3 dni.
Nowe programy rekrutacyjne
Na koniec prezes Michał Mierzwiński zapowiedział najnowsze akcje rekrutacyjne: już niebawem każdy Przedstawiciel będzie zapraszał do współpracy, prezentując dodatkowe korzyści.
Rejestracja w firmie w lipcu za złotówkę, pierwsze zamówienie nowego członka Klubu Betterware oznacza również prezent na powitanie: mydełko Milk & Honey za 10 gr. Zamówienie na 100 punktów da nam kolejny prezent: praktyczne pokrowce na marynarki i żakiety za 1 zł.
Dystrybutorzy za zaproszenie nowych osób do klubu także otrzymają podarek od firmy (pod warunkiem złożenia przez nową osobę zamówienia na 100 punktów): wodę perfumowaną Bijoux 75 ml za 9,90. Regularna cena zmysłowego zapachu skomponowanego z wiśni, białej herbaty, ambry i wonnych kadzideł to 155 zł!
Czerwcowe seminarium Betterware w Warszawie otworzyło przed Przedstawicielami firmy nowe możliwości, dało nowe narzędzia pracy, rozszerzyło ofertę produktową – czego chcieć więcej? Efekt: 250 obecnych osób wyszło z konferencji z prezentem od Bottega Verde – zestawem ekskluzywnych kosmetyków, zapałem do pracy i energią do działania!
Redakcja Rankingu MLM
Rejestracja na konferencję
Powoli zbierają się uczestnicy…
Rozmowy przed rozpoczęciem seminarium trwają w najlepsze…
…aż do oficjalnego otwarcia przez prezesa Michała Mierzwińskiego
Teraz każdy słucha w skupieniu!
Na scenę wkracza specjalny gość z Toskanii – Przedstawiciel Bottega Verde
Prezes Mierzwiński okazał się być równie dobrym tłumaczem jak prelegentem
Ogólnopolski Dyrektor Sprzedaży, Renata Frączkiewicz-Krzal opowiada o kosmetykach Bottega Verde
Kosmetyki Bottega Verde wypróbowały również Diamenty firmy (najwyższa pozycja – Diamentowy Dyrektor Generalny)
Kto powiedział, że konferencje muszą być nudne, a okulary dostępne w katalogu Betterware są wyłącznie dla kobiet?
Mobilny Internet wzbudzał zainteresowanie – wielu dystrybutorów podpisało umowy na seminarium
I wreszcie – najnowszy program rekrutacyjny. Renata Frączkiewicz-Krzal prezentuje podarek od firmy za zaproszenie do współpracy nowego, aktywnego członka Klubu Betterware
■