Co ciekawego możemy obecnie kupić/sprzedać/polecić w sprzedaży bezpośredniej i programach partnerskich? Era suplementów i kosmetyków bez polotu bezpowrotnie się skończyła! Obecnie produkt i koncepcja, aby wejść na rynek i przetrwać, musi być zaskakująca, ekologiczna, nowoczesna, a dodatkowo generować liczne korzyści. Prześledź z nami ranking nowości w sprzedaży bezpośredniej i wybierz swojego faworyta. Każdy z wymienionych programów i produktów jest już dostępny w Polsce. Zapraszamy do wpisywania komentarzy pod artykułem.
1. Karta Taste Club – to najnowszy projekt biznesowy grupy kapitałowej Idealink. Założyciele firmy zainspirowani popularnością brytyjskich Diner Club postanowili stworzyć polski odpowiednik na rodzimym rynku. Jak to działa? Program jest ciekawym narzędziem marketingowym dla restauracji, dostarczając im większą liczbę stałych, wiernych i zadowolonych klientów, a klientom umożliwia konsumpcję w najlepszej cenie, dzięki zniżkom wynikającym z posiadania karty Taste Club. Karta rabatowa kosztuje 299 zł. Pakiet startowy, który zawiera już kartę rabatową oraz umożliwia samodzielne budowanie biznesu to koszt rzędu 420 zł (indywidualna strona partnerska, link referencyjny do rejestracji klientów i Przedstawicieli Handlowych, strefa bannerów, e-mail firmowy, komplet 50 wizytówek). Aktualnie w klubie zrzeszonych jest 138 restauracji.
2. Program Partnerski firmy Masterlease – możesz nabyć samochód dla swojej firmy za 0 zł! Za polecenie 4 osób miesięcznie, które skorzystają z oferty firmy (przy założeniu leasingu o wartości 30-40 tys.) – 1 rata leasingowa gratis. Polecaj co miesiąc 4 osoby w programie partnerskim „Auto dla Managera”, a leasing auta nie wygeneruje żadnych kosztów. Poleć jeszcze jedną osobę dodatkowo, a zapewnisz sobie dochód, którym opłacisz również benzynę. Brzmi atrakcyjnie? Wyślij swoje zgłoszenie do programu na adres mailowy raisa.chudek@kubach.pl podając miasto, w którym mieszkasz, maila zwrotnego, imię i nazwisko oraz numer telefonu, a przedstawiciel firmy Masterlease skontaktuje się z Tobą, w celu omówienia szczegółów programu.
3. Nanotechnologia firmy LifeWave – została wynaleziona przez amerykańskiego naukowca Davida Schmidta podczas prac badawczych dla Wojska Stanów Zjednoczonych. Jego celem było wynalezienie nowej technologii medycznej, która umożliwiłaby zwiększenie energii i redukcję bólu bez używania środków chemicznych. Po latach badań David Schmidt opracował prototyp o nazwie LifeWave Energy Enhancer. Wyglądem przypominał małą, okrągłą elektrodę. Elektroda nie wymagała zewnętrznego źródła prądu – aktywuje się za pomocą ludzkiego ciepła i zaraz po nałożeniu na ciało zaczyna wysyłać sygnał do komórek pobudzając ich potencjał do samoregeneracji oraz zwiększając ilość produkowanej w nich energii. Badania pokazały ponad 20% przyspieszenie spalania tłuszczu oraz średni wzrost energii i wydolności organizmu na poziomie 25%. Na podstawie tej technologii firma wyprodukowała nanoplastry – w zależności od pożądanych efektów, możemy zaopatrzyć się w produkt redukujący ból, zwiększający koncentrację, poprawiający jakość snu, odchudzający, odtruwający, spowalniający proces starzenia bądź redukujący stres. Poszczególne produkty można łączyć ze sobą w sposób, który opisany jest na ulotkach. Ponieważ w przypadku technologii LifeWave żadna substancja chemiczna nie wnika do ciała, jest ona całkowicie bezpieczna.
4. Galeria Usług – połączenie wielu modeli biznesowych w jeden innowacyjny model hybrydowy. Twórcy firmy połączyli w jedno biznes klasyczny, programy partnerskie, zakupy grupowe oraz marketing wielopoziomowy. Koncepcja w skrócie polega na tym, aby umożliwić generowanie zysków z produktów, które nabywane dotychczas na własne potrzeby stanowiły tylko i wyłącznie koszt. O jakie produkty chodzi? O takie, które nawet w dobie kryzysu są niezbędne i mają się świetnie – wciąż notują wzrost: telefony, Internet, energia, ochrona medyczna, ubezpieczenia, telewizja. To nowoczesne połączenie trendów w gospodarce – komfortu zakupów, oszczędności czasu i pieniędzy. Możemy wyróżnić 4 grupy zainteresowania: konsument (wygodniejszy sposób nabywania i dostarczania produktów i usług), prosument (świadomy i aktywny konsument, który poleca Galerię dalej), partner (osoba produkująca lub dystrybuująca usługi i produkty) i przedstawiciel (aktywnie buduje struktury własnej Galerii). Do Galerii Usług jako partnerzy przyłączyły się już powszechnie rozpoznawalne marki takie jak Play, Netia, RWE, Amber Energia, Medicover, B2Internet oraz Warta.
5. BIO IQ – kosmetyki w 95% organiczne! Firma jest oparta o kapitał polski, natomiast produkty, organiczne kosmetyki, powstają w laboratoriach francuskich. BIO IQ jako jedyna firma w Polsce jest certyfikowana i audytowana przez ECOCERT (gwarancja minimum 95% składników pochodzenia organicznego użytych do ich produkcji). Na liście składników nie ma szkodliwych dla zdrowia substancji, detergentów i konserwantów pochodzenia syntetycznego (ropopochodne). Na stronie internetowej firmy możemy przeczytać, że postępująca biodegradacja środowiska naturalnego powoduje wszechobecność chemicznych substancji – również w produktach spożywczych i kosmetykach. BIO IQ mówi STOP strumieniowi chemii, jaki wylewamy codziennie na siebie w kosmetykach do mycia, pielęgnacji i makijażu. Według badań Breast Cancer Fund (amerykańskiej fundacji na rzecz walki z rakiem piersi) codziennie wchłaniamy średnio 75 miligramów związków chemicznych, z czego 25 mg pochodzi z żywności, a aż 50 mg z kosmetyków – to najlepszy dowód na to jak doskonałym przewodnikiem substancji jest nasza skóra.
Informacje na temat produktów i firm pochodzą wyłącznie z ich oficjalnych stron internetowych.