Drodzy Czytelnicy! Po raz pierwszy na naszym portalu goszczą zagraniczne newsy o MLM, przygotowane na podstawie branżowych, anglojęzycznych stron internetowych. Jeżeli polubicie taką formę informacji o branży, z pewnością stanie się stałym punktem programu portalu www.RankingMLM.com Newsy opracowała redaktor Raisa Chudek. Zapraszamy do lektury!
Nowy system płatności w Talk Fusion
Talk Fusion, szybko rosnąca firma, oferująca produkty wideo komunikacji, poinformowała, że trwają rozmowy na temat nowego, internetowego systemu płatniczego, który pozwoliłby klientom i partnerom Talk Fusion na zakup produktów firmy z niemal dowolnego miejsca na świecie, bez konieczności użycia karty kredytowej.
Nowy, łatwy w użyciu system płatności przychodzących pozwala szybko utworzyć konto online, a następnie użyć go do zakupu produktów firmy, a nawet opłacić miesięczny abonament.
System płatności przychodzących można uzyskać za pośrednictwem strony internetowej spółki www.TalkFusion.com, a następnie poprzez kliknięcie przycisku "Join", znajdującego się w prawym górnym rogu strony internetowej.
"Nasz system płatności przychodzących powstał w odpowiedzi na ogromny wzrost firmy" – oznajmił Bob Reina – założyciel i prezes Talk Fusion. "Jesteśmy teraz w ponad 140 krajach, gdzie nasze produkty są dostępne. Nowy system płatności zapewnia jeszcze lepszy dostęp do naszych produktów ludziom nieposiadającym karty kredytowej lub przebywającym w takich częściach świata, gdzie posiadanie kart jest utrudnione przez różne czynniki. Nie tylko upowszechnia on nasze produkty i ułatwia korzystanie z nich, ale również pozwala nam jeszcze szybciej rozwijać się na całym świecie, jako że dążymy do tego, aby stać się kolejną marką wartą miliardy dolarów."
Najnowsze trendy sprzedażowe prosto z obu Ameryk
Firma Euromonitor International, zajmująca się badaniami rynku, opublikowała najnowszy raport określający pięć najpopularniejszych trendów kosmetycznych w 14 różnych krajach obu Ameryk. Wynika z niego między innymi, że w Ameryce Południowej udział tańszych wyrobów wynosi 90% w ogólnej sprzedaży kosmetyków, z kolei w Północnej ok. 65%, natomiast resztę stanowią produkty luksusowe.
Poniżej zostały przedstawione niektóre z trendów ukazanych w raporcie:
*Sprzedawcy bezpośredni nadal podbijają rynek argentyński oraz przodują na rynku boliwijskim. Brazylia z drugiej strony podąża w kierunku handlu detalicznego opartego o wyspecjalizowanych sprzedawców kosmetycznych. Z kolei kilka innych krajów Ameryki Łacińskiej przeżywa silny wzrost sprzedaży detalicznej w takich punktach jak apteki i hipermarkety.
*Rosnąca tendencja w dbałości o własny wizerunek u mężczyzn, występuje następujących krajach: Boliwia, Brazylia, Kanada, Chile, Kostaryka, Peru i USA. Tymczasem w Kolumbii, Ekwadorze i na Dominikanie sytuacja przedstawia się nieco gorzej – tu mężczyźni nie są tak aktywni w podejmowaniu własnych decyzji zakupowych.
*Sprzedaż produktów luksusowych stale rośnie w Chile, Meksyku i na Kostaryce oraz nadal pozostaje na bardzo wysokim poziomie w Wenezueli, pomimo złej kondycji gospodarczej.
* Innowacyjność produktów gwałtownie wzrasta w Boliwii i Meksyku. Kanada i USA widzi potencjał w rozwoju zaawansowanych technologii pielęgnacji skóry, natomiast popyt na produkty zawierające naturalne składniki dominuje w Kolumbii, na Kostaryce i Dominikanie.
Darowizna LifeVantage na rzecz głodujących dzieci
LifeVantage Corp poinformowała, że w ramach współpracy z siecią niezależnych dystrybutorów zafundowała ponad 110.000 posiłków dla głodnych dzieci w Stanach Zjednoczonych.
Cały projekt „Blessing in Backpack” (Dobrodziejstwo w plecaku) jest zorientowanym na wyniki programem zaprojektowanym po to, aby nakarmić dzieci ze szkół podstawowych pochodzące z biednych rodzin, które nie stać na wyżywienie pociech podczas weekendów. W ramach akcji finansowanej w połączeniu z programem rządowym, nakarmionych zostało już około 62.000 dzieci w 42 stanach U.S.A. Koncepcja całego przedsięwzięcia powstała na kwartalnym spotkaniu szkoleniowym LifeAddvantage, które odbyło się w styczniu w San Antonio.
100. 000 klientów Empower Network
Empower Network, firma założona w październiku 2011 roku przez Davida Wooda oraz Davida Sharpe, w marcu świętowała przełomowy krok w swoim rozwoju: 100.000 zdobytych klientów w tym miesiącu. Ogromny wzrost firmy notuje za granicą cała branża.
W jednym z ostatnich wywiadów David Wood stwierdził: „Nie chcę 100 tysięcy czy 1mln klientów. – Pragnę 1mln dołączających miesięcznie partnerów tak, aby czerpać zyski z prowizji. Na początku tego miesiąca – marca 2013 r., dołączyło do nas 3168 osób w ciągu ostatnich 8 dni. Zgaduję, że pod koniec miesiąca będzie ich nawet 10 lub 11 tys.”
Wirusowy system blogowania proponowany przez firmę jest lukratywnym rozwiązaniem, w odpowiedzi na skomplikowany świat marketingu online. Empower Network oferuje światowej klasy szkolenia z zakresu marketingu, biznesu i stylu życia.
Firma jest również gospodarzem jednej z największych w Internecie platform wydawniczych oferujących produkty skierowane do blogerów i marketerów, a także oferuje kilka różnych programów e-learningowych.
■