Jak właściwie jest z tym kryzysem? Niektórzy prorokują, że na stałe zmieni światową gospodarkę. Inni z kolei twierdzą, że kryzysu nie ma wcale, są jedynie lepiej i gorzej dostosowani do zmieniającej się gospodarki. Tym, którzy dotkliwie odczuli zmiany na rynku, polecamy artykuł Daniela Kubacha ze styczniowego wydania Managera MLM – „Kryzys może być Twoją szansą dzięki MLM” s. 15-17.
Są firmy, które nie poddają się spadkowym tendencjom rynkowym. Zewnętrzne niepokoje nie mają wpływu na popularność produktów, które te przedsiębiorstwa produkują. Znajdują się w obrębie niszy rynkowej, dostarczającej dobra użytku codziennego – niezbędne albo pożądane bez względu na grubość naszego portfela.
Nadszedł czas na przedstawienie następnych trzech z pięciu firm odpornych na kryzys, które mimo sytuacji w Europie i na świecie rozwijają się prężnie, zwiększają swoją wartość, liczbę współpracowników i liczbę klientów. Przeczytaj poprzedni artykuł, w którym opisujemy firmy Betterware i Fm Group tutaj.
Oriflame
Oriflame Poland Sp. z o.o. działa od 1991 roku. Od 1995 również w Polsce mamy fabrykę firmy. Obecnie działa poprzez 12 dużych placówek oraz sieć ponad 270 biur regionalnych prowadzonych przez niezależnych konsultantów.
Firma przez lata działalności wyrobiła sobie solidną markę wśród użytkowników produktów. Klientów i konsultantek firmy wciąż przybywa. Jest to jedna z nielicznych firm w Polsce, która zdecydowała się na mocną kampanię w telewizji polskiej. Dzięki temu produkty stały się jeszcze szerzej znane, a wizja zarabiania z firmą nie budzi lęku ani wątpliwości – zasady współpracy są proste, nie ma żadnej trudności z naliczaniem prowizji, a plan marketingowy nie zakłada obowiązku zamawiania produktów co miesiąc za określoną kwotę.
Nie bez znaczenia jest fakt, że kosmetyki Oriflame są w większości naturalnego pochodzenia – Oriflame było jedną z pierwszych firm na świecie, które zaczerpnęły inspirację prosto z darów natury: bogatych w minerały ziół i roślin. Wszystkie kosmetyki objęte są 100% gwarancją satysfakcji, która umożliwia zwrot zakupionego towaru w przypadku, gdy nie spełnia on oczekiwań klientów.
Zapraszamy do zapoznania się z najnowszym Ringiem Numeru w kwietniowym Managerze MLM – Avon kontra Oriflame.
MonaVie
MonaVie powstała w styczniu 2005 roku. Aktualnie walczy o miano lidera branży wellness w MLM. Dostarczając możliwości na poprawę zdrowia, MonaVie stała się jedną z najszybciej rozwijających się firm na świecie. Ma bardzo elastyczny plan marketingowy, w którym każdy może znaleźć coś dla siebie – plan wynagrodzeń oferuje 10 sposobów zarabiania.
Moda na zdrowy tryb życia nigdy nie przeminie, więc współpraca z firmą to ciekawa szansa, aby zarobić na dynamicznym rozwoju branży. Jeżeli jest jakaś branża, która nie ucierpiała na ostatnich wahaniach rynkowych, z pewnością jest to właśnie wellness – wystarczy przyjrzeć się uważnie trendom w firmach, które wcześniej nie oferowały suplementów diety, a przystosowując się do rynku wprowadzają pro-zdrowotne produkty markowane swoim logo.
Produkty oferowane przez firmę są wysokiej jakości, a nad ich składem i efektywnością działania pracuje rada naukowa firmy. Przeciwutleniacze takie jak witamina C, zawarta w produktach MonaVie są ważnymi składnikami diety i wspomagają aktywny styl życia. Napoje funkcjonalne stanowią odżywczą kompozycję 19 owoców z całego świata.
7 minutowy trening
Współcześnie, kiedy wszyscy się gdzieś spieszą i każdy liczy czas co do minuty, a jednocześnie zdrowa, zadbana sylwetka jest wciąż na topie, 7 minutowy trening wydaje się być strzałem w przysłowiową dziesiątkę. To ciekawy, nietradycyjny sposób podejścia do wellness. Wystarczy skorzystać z narzędzia Google Keywords, aby się przekonać jak popularne w wyszukiwarce są frazy związane z odchudzaniem i ćwiczeniami na poszczególne partie ciała.
Program udowadnia, że można mieć wymarzoną formę i sylwetkę trenując jedynie 7 minut dziennie, trzy razy w tygodniu. Ćwiczyć możemy zarówno w domu jak i na siłowni. Przed przystąpieniem do ćwiczeń należy wypełnić krótką ankietę, na podstawie której przydziela się odpowiedni zestaw. Program składa się z ponad stu materiałów filmowych przedstawiających ćwiczenia, spośród których wybierany jest zestaw odpowiedni dla uczestnika programu. Po dziesięciu dniach cykl się powtarza.
W przeciwieństwie do większości programów partnerskich program ten nigdy nie wygasa, nigdy się nie kończy i zapewnia zarobki do końca jego istnienia, a co za tym idzie do końca istnienia programu 7 minutowy trening. Firma i polscy liderzy rozpoczęli w Polsce mocną ekspansję, a efekty ich działań możemy obejrzeć w sieci – Webinary odbywają się po kilka razy w tygodniu a informacje na nich przedstawiane można łatwo zaimplementować do promowania programu.
Jak widać na rodzimym rynku są firmy, które radzą sobie w dobie kryzysu. Potrafią się dostosować do otaczających warunków.
Dla wielu firm MLM kryzys może być przeszkodą w rozwoju, a dla innych szansą na zdobycie kolejnego kawałka rynku! Jak z niego skorzystają, będziemy obserwować i na bieżąco informować naszych Czytelników.
___
Informacje o firmach pochodzą ich z oficjalnych stron internetowych.
Redakcja Rankingu MLM