Personal brand, inaczej marka osobista jest pod wieloma względami synonimem reputacji. Twoja marka osobista to odpowiedź innych na pytania: czy jesteś geniuszem? Ekspertem? Czy jesteś godny zaufania? Co sobą reprezentujesz? Personal brand określa Twój wizerunek i znak rozpoznawczy w oczach innych osób. Czy wiesz, jakie skojarzenia czy słowa pojawiają się, kiedy ktoś usłyszy Twoje nazwisko? Może już najwyższy czas się o to zatroszczyć?
Jeśli już od jakiegoś czasu działasz w swojej branży zapewne wypracowałeś indywidualną markę. Ludzie rozpoznają Twoje nazwisko, wiedzą, czym się zajmujesz, jaką masz ofertę. Czasami może się zdarzyć, że pomimo długoletniego działania w branży, Twoja marka nadal jest słabo rozpoznawalna. Jeśli chcesz, aby stała się silniejsza, polecam Ci udział w naszym szkoleniu: Sesja MEDIOLAN – „Osobista marka i autoprezentacja”
Szkolenie odbędzie się w następujących terminach:
· 9 kwietnia we Wrocławiu
· 10 kwietnia w Katowicach
· 11 kwietnia w Warszawie
· 16 kwietnia w Gdańsku
· 17 kwietnia w Poznaniu
Aby zarejestrować się na szkolenie kliknij- http://szkolenia.inway.pl/index2.php
Podczas szkolenia otrzymasz narzędzia, które w moim przekonaniu pomagają w budowaniu silnej marki osobistej. Jeśli nie masz jeszcze wypracowanej marki, to szkolenie również jest dla Ciebie, ponieważ z całą pewnością da Ci postawy i pomoże zrozumieć jej funkcjonowanie.
Marka osobista ma zdolność przetrwania niezależną od tego, czy Ty będziesz jeszcze należał do świata żywych. Projekty, nad którymi pracujesz, Twoja firma mogą zostać sprzedane czy zamknięte, ale Twoja marka przetrwa i może dodać do nich niesamowitą wartość. Jeśli zgadzasz się ze mną do tej pory, to z całą pewnością potwierdzisz, że marka osobista jest jedną z najcenniejszych inwestycji, jaka może zaprocentować.
Personal brand zależy od tego, w jaki sposób przedstawiasz siebie publicznie. Jest zbudowany z myśli, słów i reakcji innych ludzi. Na szczęście jest to rzecz, nad którą masz kontrolę. Możesz zdecydować, w jaki sposób chcesz wyglądać przed ludźmi, przed otoczeniem, a następnie rozpocząć pracę nad tym publicznym wizerunkiem. Markę osobistą należy zawsze planować w oparciu o swoje cele. Jeśli chcesz sprzedać drogi kurs dotyczący inwestowania na giełdzie, musisz być postrzegany jako ekspert w tym temacie. Dlatego szczególnie ważne są te dwa pytania:
1. W jaki sposób Twoi potencjalni klienci mają myśleć o Tobie?
2. Jak możesz się stać marką?
Na markę osobistą składają się Twoje działania, jak również wyniki w następujących obszarach:
1. Kim jesteś?
Czy jesteś jak Jonathan Fields, który szuka sposobów na zbudowanie kariery wokół tego, co kocha? Pomyśl o tym, co jest dla Ciebie naprawdę ważne. Na pewno znajdziesz coś, z czym chcesz by Cię kojarzono .
2. Wiedza
Każda dobra marka to konkretna wiedza. Nike jest ekspertem w tworzeniu wysokiej jakości modnych ubrań sportowych. Zastanów się więc – w czym jesteś najlepszy? Znajdź swoje mocne strony.
3. Twój styl
Nie chodzi tutaj o to, ile przekażesz, ale w jaki sposób. Czy jesteś niezwykle entuzjastycznie nastawiony do życia? Czy jesteś dowcipny? A może jesteś pewny siebie? Zaakcentuj swoje pozytywne, widoczne cechy. Podkreśl to, co dobre, zatuszuj mniej pożądane cechy. Nie naśladuj nikogo. Twój styl powinien być tak wyjątkowy, jak każdy inny aspekt marki personalnej.
4. Biznes
Z jakim biznesem chcesz się kojarzyć? W jaki sposób chciałbyś, aby ludzie Cię zaklasyfikowali. Wierz mi, że oni i tak to zrobią, więc lepiej panować nad ich klasyfikacją. Tylko od Ciebie zależy, czy będziesz kojarzony z biznesem z prawdziwego zdarzenia czy z akwizytorstwem.
5. Wygląd
Jak cię widzą, tak Ci płacą. Czy Twój wygląd jest spójny z tym, co robisz? Czy na pierwszy rzut oka można określić, czym się zajmujesz? Jeżeli chcesz być postrzegany jako przedsiębiorca, musisz wyglądać jak przedsiębiorca.
6. Sposób, w jaki działasz
Czy sposób, w jaki pracujesz, wypowiadasz się, załatwiasz interesy jest taki, jak odbierają go inni? A może wydaje Ci się, że jest? Czy sposób, w jaki działasz zachęca do współpracy z Tobą czy też odstrasza? Zastanów się głęboko nad tym zagadnieniem.
7. Spójność
Czy całość tego, co stworzyłeś, jest spójna ze sobą wzajemnie? Czy całość Twoich działań jest spójna z Tobą? Marka osobista musi być autentyczna. Nic nie osiągniesz, jeżeli będziesz udawał.
W obecnym świecie większość rzeczy, kompetencji, a nawet wartość nazwiska jesteśmy w stanie wycenić. Twoi klienci i partnerzy biznesowi wyceniają Cię, a efektem tej wyceny jest Twoje wynagrodzenie. Nie ważne, czy jest wypłacane w formie pensji czy też prowizji. Więc zastanów się, co już dzisiaj możesz zrobić, aby stać się marką, co już dzisiaj możesz zrobić, żeby więcej zarabiać na swojej marce?
O tym będziemy mówić na sesji – Mediolan „Osobista marka i autoprezentacja”, która odbędzie się w pięciu miastach w Polsce. Koszt szkolenia to tylko 290 zł netto (356,7 zł brutto) w tym obiad, materiały, serwis kawowy, wiedza oraz bezcenne kontakty. Dla osób, które chcą uczestniczyć w pozostałych szkoleniach mamy program partnerski. Całość kursu MLMBA możesz mieć w cenie zamiast 3230 zł netto za 290 zł netto. Dowiedz się więcej- http://www.inway.pl/program-partnerski-mlmba/
Zapewniam Cię, że na szkoleniach dajemy z siebie wszystko. Naszym zadaniem jest kształcić i inspirować. Zarabiaj w swojej firmie, kształć się z nami.
Zarejestruj się na szkolenie w jednym z pięciu miast. Przyprowadź ze sobą jedną osobę, a kolejne szkolenie otrzymasz za darmo, pokrywasz tylko cenę obiadu i serwisu kawowego. http://szkolenia.inway.pl/index2.php