Zgodnie z informacjami i prośbami napływającymi z firm chcących zgłosić swych pracowników do udziału w konkursie Zarząd PNSA zdecydował o przedłużeniu nadsyłania aplikacji o jeden miesiąc – do końca sierpnia 2013 roku. „Nie chcieliśmy pozostać obojętni wobec licznych próśb ze strony firm, które pragną zgłosić pracowników do PNSA, ale nie są w stanie w terminie dopełnić procedur ze względu na trwający sezon urlopowy. Rygory związane z jakością całego procesu oceny kandydatów nie pozwalają nam respektować zgłoszeń przesłanych po terminie, ale istnieje możliwość przedłużenia terminu nadsyłania zgłoszeń przez Zarząd po akceptacji Kapituły Nagrody. Zdecydowaliśmy się skorzystać z tej możliwości” – mówi Elżbieta Pełka, prezes PNSA.
„Promujemy wysokie standardy sprzedaży…”
Polish National Sales Awards jest pierwszym przedsięwzięciem w Polsce, które poprzez organizowany Konkurs PNSA promuje dobre praktyki i standardy sprzedaży. Głównym celem PNSA jest działanie na rzecz rozwoju przedsiębiorstw poprzez wspieranie działów sprzedaży przy jednoczesnym tworzeniu etosu profesjonalnego sprzedawcy. Odbywający się już po raz piąty Konkurs PNSA jest przeznaczony dla wszystkich pracowników działów sprzedaży, a także dla trenerów i pracowników działu obsługi klienta. Całkowity kosztu uczestnictwa dla firmy to jednorazowa opłata 450 zł (niezależnie od ilości zgłoszonych przez firmę osób) oraz opłata 950 zł lub 1200 zł za osobę, w zależności od terminu zgłoszenia. Przesłanie formularza rejestracyjnego w I terminie: do 30 czerwca – opłata 950 zł netto (za osobę), przesłanie formularza w II terminie: do 31 lipca – opłata 1200 zł.
Nowe kategorie
W tym roku PNSA przewidziało nowe kategorie konkursowe, z których część odpowiada potrzebom Multi-Level Marketingu i sprzedaży bezpośredniej. Są to: „Sprzedawca roku – sprzedaż bezpośrednia” oraz „Menedżer sprzedaży bezpośredniej”. Wśród nowych kategorii akcentowana jest również sprzedaż on-line oraz telesprzedaż.
Tegoroczna Gala Polish National Sales Awards
Gala Polish National Sales Awards – doroczne święto sprzedaży, które od pięciu lat, rokrocznie, gości elitę polskich sprzedawców, ale również wybitnych przedstawicieli polityki, przedsiębiorców, menedżerów, ludzi kultury i sportu odbędzie się w listopadzie 2013 roku, w hotelu Hyatt.
●