Piszemy, piszemy pełni wiary, że ktoś nas czyta. Nasze, w pocie czoła i Power Pointa stworzone prezentacje, nasze drobiazgowo słowem precyzowane instrukcje, nasze życzenia na Boże Narodzenie skopiowane gdzieś z Internetu jednym kliknięciem wrzucone do wszystkich skrzynek nie pocztowych. Pisze, więc jestem zajęty, pisze do klientów, piszę do współpracowników i czekam na odpowiedź.
Tyle można i tyle trzeba pokazać. Video może zrealizować kilka zadań, kluczowych dla Twojego biznesu
1. Chcesz, aby Twój klient dokonał zakupu? Zademonstruj swój produkt, mów, prezentuj i pokazuj równocześnie jak działa.
2. Pokaż Światu swoich zadowolonych klientów, którzy na wizji mówią o tym jakie problemy rozwiązali dzięki danemu produktowi.
3. Pokaż, że masz pasję i że Ci zależy – pokaż swoją pracę, miejsce pracy, swoich współpracowników. To buduje wiarygodność i lojalność.
W Kwietniu 2012 na Florydę przyjechało tysiące osób zajmujących się Video komunikacją w swoich krajach. Ameryka, Niemcy, Czesi, Rosja i reprezentacja Polski i wiele, wiele innych spotkało się na tygodniowej konferencji poświęconej przyszłości Video oraz narzędziom, które pozwalają wykorzystywać treści Video w biznesie. Aby robić to sprawnie, profesjonalnie potrzebne są narzędzia, które umożliwiają ekspozycję Video w różnych wariantach. Video maile – komunikacja biznesowa budująca relacje i rozpoznawalność. Wzory do wysyłki Video maili robione na zamówienie dla firm i przedsiębiorców, 100 % skupienie na treści i marce. Video Konferencje i ich najnowsze wersje, gdzie technologia pozwala przesyłać równocześnie kilka strumieni Video. Widać prowadzącego, widać uczestników widać ludzi, którzy pracują w duchu zespołu realnego a nie anonimowego. Największe zainteresowanie wzbudziło najnowsze narzędzie, które teraz wchodzi na rynek – Video News Letter. Graficznie doskonała kombinacja słowa pisanego, zdjęć i Video.
Otoczeni wspaniałymi ludźmi i Video spędziliśmy 7 dni w Tampa Bay na Florydzie. Konferencja zorganizowana przez firmę Talk Fusion była dla nas wieka inspiracją i bodźcem do jeszcze lepszego zrozumienia świata Video oraz Video w biznesie.
Marta Kaczmarski