Od razu wiedzieliśmy, że jesteśmy na właściwym miejscu – na hotelowym parkingu oraz w ogrodzie okalającym posiadłość rozłożono reklamowe bramy z nazwą firmy. Już z daleka widoczne były ogromne kolorowe balony z nadrukowanym logo. Na samochodach zaparkowanych pod hotelem hasło „Żyj pełnią życia” witało przybyłych gości. O jakim wydarzeniu mowa? O evencie przygotowanym z pasją – 11 maja w kurorcie Ossa odbyło się szkolenie firmy MonaVie.
9.00 rano, uczestnicy szkolenia powoli wychodzą z pokoi – wielu przyjechało dzień wcześniej, aby skorzystać z uroków pięknego ośrodka wypoczynkowego. Na drzwiach apartamentów uczestników (w nocy?) niepostrzeżenie przylepiono naklejki z logo firmy i życzeniami miłego dnia. Znajdujemy naklejkę również na naszych drzwiach.
Sala amfiteatralna, zaczyna się szkolenie. Oficjalne powitanie gości, w roli gospodarza występuje Jan Brykczyński, Blue Diamond Executive w MonaVie. Najpierw należne słowa uznania dla osób, które zaprosiły do biznesu najwięcej osób w wyznaczonym konkursowo czasie. Nagrody już otrzymali, dzisiaj firma zaprasza ich na miejsca dla VIP-ów i sponsoruje poczęstunek w postaci suplementów MonaVie. Następnie rozpoczyna się część szkoleniowa – zaczyna Jan Brykczyński. Prezentacja dotyczy pracy w systemie Multi-Level Marketingu.
Po chwili przychodzi czas na rozważania – jaki produkt jest idealny do rozprowadzania w marketingu sieciowym? Unikalny; tu chyba nie ma żadnych wątpliwości. Oczywistym jest, że nie powinien być szeroko dostępny poza bezpośrednią dystrybucją przez niezależnych przedstawicieli. Powinien również się zużywać, aby klient mógł do Ciebie wrócić. Zgodny z aktualnymi trendami – kolejny wyznacznik powodzenia. Jakie to trendy? Po pierwsze – wysokie technologie. Po drugie – edukacja osobista. Po trzecie – wciąż niezaprzeczalnie króluje Wellness.
Gdy seminarium o marketingu sieciowym dobiega końca, zajmujemy na moment szkoleniową scenę. Czas na gratulacje dla firmy. Na ręce Yony Fichmana, Dyrektora Zarządzającego MonaVie na Europę Wschodnią i Izrael oraz Jarosława Flis, Dyrektora Generalnego MonaVie w Polsce, wręczamy Dyplom Uznania 2012 Rankingu MLM w kategorii dynamiczny rozwój. Panowie przekazują nagrodę najwyższym rangą dystrybutorom MonaVie w Polsce, Piotrowi i Kasi Mosio oraz Arturowi i Irenie Rdzonek, Black Diamond Executives, ponieważ w rzeczywistości to im i ich ludziom, firma zawdzięcza dynamiczny rozwój w Polsce.
Kliknij tutaj, aby zobaczyć wideo z wręczenia nagrody
Następnie uczestniczymy w wykładzie na temat właściwości jagody Acai, którą zawiera sok MonaVie. Co takiego wyjątkowego jest w tym małym, fioletowym owocu? Mieszkańcy Amazonii uznają Acai za prawdziwe panaceum. Jagody Acai są pokarmem wysokobiałkowym. Zawierają nienasycone kwasy tłuszczowe, głównie z grupy Omega 6 i Omega 9, witaminy i minerały oraz biologicznie aktywne związki pochodzenia roślinnego. Dodatkowo sumaryczna zawartość składników o działaniu antyoksydacyjnym jest w jagodzie tak wysoka, iż zajmuje ona jedno z czołowych miejsc w skali ORAC.
Później przychodzi czas na wykłady dotyczące skutecznej dystrybucji i zapraszania do biznesu. Myślą przewodnią tej części szkolenia jest hasło „Pij, poczuj, podziel się”. Zapamiętujemy szczególnie pewną zależność, którą przytacza jeden z prelegentów: „Nie lubisz sprzedawać? Ja też tego nie lubię. Jesteśmy przecież konsumentami, a nie sprzedawcami. Jeśli nie będziecie zadowolonymi konsumentami, którzy polecają swój ulubiony produkt, pozostaniecie na zawsze jedynie sprzedawcami”.
Najważniejsze w dystrybucji suplementów są 4 elementy, które wiążą się z umiejętnościami. Pierwszy z kluczowych elementów to sporządzanie dobrej listy kontaktów. Z listą powiązany jest nawyk, który powinniśmy w sobie wyrobić – nawyk mówienia o naszym biznesie innym ludziom. Dla wielu lista kontaktów i telefonowanie wiąże się z przymusem wyjścia poza strefę komfortu. I dobrze! Aby osiągnąć rzeczy, których do tej pory nie osiągnęliśmy, należy robić rzeczy, których wcześniej nie robiliśmy! Kolejny kluczowy element to zapraszanie na spotkania. Tu nie należy zrażać się odmową. Badania wskazują na to, że 60% obrotu firmy robi zaledwie 4% osób. To Ci, którzy mają odwagę zaprosić na spotkanie nawet piąty raz. Ostatnim elementem jest prezentacja. Suplementacja i zdrowie to styl życia, więc prezentuj go na spotkaniach. Produkt broni się sam.
Istota powodzenia drzemie w tym, aby zobaczyć w MLM sad – każda rozmowa jest niczym mała sadzonka, która systematycznie podlewana wkrótce zamieni się w owocujące drzewo. To jedyny system, który z nawiązką zapłaci Ci za Twój sukces, Twoje przyjaźnie i Twoje relacje. Nam konferencja szkoleniowa MonaVie zaowocowała zastrzykiem energii, który pozostał do dzisiaj.