„Przed zagłębieniem się w pozostałą część tej wiadomości, chciałbym, abyście wiedzieli, że marki mynt i MonaVie oraz nasze linie produktów nie ulegają zmianie. Obie firmy będą rozwijać swój biznes, tak jak do tej pory. W rzeczywistości, rozmawiałem bezpośrednio ze Scott’em Lewis, Chief Visionary Officer w Jeunesse, który zapewnił mnie, że drzewa dystrybutorskie pozostaną nienaruszone i oddzielne. Plan kompensacyjny Mynt / MonaVie również pozostanie nienaruszony, a rekrutacja pomiędzy firmami nie będzie tolerowana” – mówi Mauricio Bellora Prezes i Dyrektor Zarządzający MonaVie.
Ale… jak to? Co właściwie się stało?
Jak możemy przeczytać na monavie.com MonaVie zakończyła dwuletnią transformację z nabyciem przez Jeunesse Global. Oba kierownictwa firm zapewniają, że marki Mynt i MonaVie nie ulegną zmianie. Co się zmieni? Na razie niewiele – w ciągu najbliższych 90 dni mynt/MonaVie oraz Jeunesse będą pracować wspólnie, by wzajemnie zrozumieć schematy swoich modeli biznesowych, linii produktów oraz infrastruktury. Będą też poszukiwać możliwości współpracy, by umożliwić obydwu przedsiębiorstwom nabranie odpowiedniego tempa w rozwoju.
Mauricio Bellora zapewnia, że włączenie MonaVie do Jeunesse, oznacza dla MonaVie kolejny krok naprzód, dzięki korzystnemu zestawieniu bilansowemu i właściwemu partnerowi finansowemu wspierającemu dalszy rozwój przedsiębiorstwa. Ta transakcja tworzy wiodącą, wielopokoleniową firmę z dziedziny zdrowego stylu życia, działającą pod marką Jeunesse.
Jako połączona firma, marka Jeunesse będzie teraz globalną platformą z siecią ponad 4 milionów dystrybutorów w ponad 100 krajach, wspierającą wielopokoleniowych konsumentów, od Baby Boomers – pokolenia wyżu demograficznego do Generacji Y z paletą produktów pomagających żyć zdrowszym życiem.
„W MonaVie zobaczyliśmy szanowaną markę, która potrzebowała wsparcia finansowego na kontynuowanie pracy w celu realizacji swojej wizji – zapewnienia możliwości zmieniania stylu życia dzięki poprawie zdrowia i wolności finansowej” – powiedział Scott Lewis, Chief Visionary Officer Jeunesse – „Jeunesse dzieli tę samą wizję, dlatego jesteśmy zaszczyceni mogąc wspierać MonaVie, jej dynamiczną kulturę i wielu jej dumnych członków w realizacji celów i marzeń. Jesteśmy bardzo podekscytowani tym nowym sojuszem i pewni, że razem możemy zbudować firmę z największym dziedzictwem w tej branży”.
Już niebawem więcej informacji na ten temat na www.alterbusiness.info