Marketing wielopoziomowy posiada wiele zalet. Sami decydujemy z kim, w jakich godzinach i gdzie pracujemy. Wybieramy jakie produkty lub usługi chcemy oferować. By rozpocząć działalność w branży nie potrzeba wielkich nakładów finansowych. Największą zaletą jest jednak to, że kariera w MLM może być zarówno traktowana jako dodatkowa, jak i poważna praca, dzięki której można zarobić niemałą fortunę. Omawiane dzisiaj książki są dla osób, które wybrały tę drugą drogę.
Dzięki internetowi łatwo jest się podkształcić w każdej dziedzinie życia. Szczegółowa wiedza jest dostępna dosłownie na wyciągnięcie ręki. Informacje dotyczące MLM nie są tutaj wyjątkiem. Jedyną wadą takiego rozwiązania jest konieczność samodzielnego oddzielania wartościowych informacji od tych mniej cennych. Dlatego książki nadal są najpewniejszym źródłem. W przypadku znanych pisarzy jest to niemal pewne. Tak jest z autorami omawianych przez nas książek – Ivo Tomanem, autorem „Jak budować Multi-Level Marketing” oraz Erikiem Worrem, spod pióra którego wyszło „Bądź PRO”.
Sukces nie tylko w teorii – Ivo Toman „Jak budować Multi Level Marketing”