Firma FM GROUP World uzyskała tytuł National Champion w prestiżowym międzynarodowym konkursie European Business Awards 2014/2015, a tym samym znalazła się w wąskim gronie polskich przedsiębiorstw, wyróżnionych za dynamiczny rozwój i wybitne osiągnięcia biznesowe, które będą walczyć o wejście do finału.
Dlaczego nagroda jest tak prestiżowa? Wysokie poparcie, ogromne zainteresowanie i duża liczba uczestników, jakimi cieszy się konkurs wynika z jego jakości, rygorystycznych zasad oraz znakomitego rozeznania i zaangażowania organizatorów. Dzięki temu, to wydarzenie relacjonowane jest przez media na całym kontynencie. Na przykład, 3 lata temu powstało niemal 4 000 publikacji na temat konkursu – w prasie, radiu i telewizji, Internecie oraz mediach społecznościowych, co złożyło się na wartość 3 063 160 EUR w zakresie public relations. Obejmuje to publikacje i relacje w CNN, Wall Street Journal, Financial Times, ABC, Financial Mail on Sunday oraz wiele innych mediów. Kampania PR dotarła już do ponad 50 milionów ludzi biznesu [1].
FM GROUP World zostało docenione w kategorii najlepszej strategii zrównoważonego rozwoju (The BP Target Neutral Growth Strategy of the Year Award). Jest jedną z 45 firm z Polski, które w kolejnym etapie konkursu będą ubiegać się o kolejną nagrodę – tytuł Ruban d’Honneur i o udział w ścisłym finale. Łącznie wyłoniono 709 europejskich przedsiębiorstw z 33 krajów spośród aż 24 000 zgłoszeń.
Jestem bardzo dumny z tego, że znaleźliśmy się w gronie najlepszych europejskich firm i możemy reprezentować Polskę w kolejnym etapie konkursu
– mówi Artur Trawiński, właściciel FM GROUP World.
Jest to potwierdzenie tego, że nasze działania, zarówno na rynku polskim, jak i rynkach zagranicznych, przynoszą widoczne rezultaty, strategia rozwoju jest skuteczna, a marka – coraz bardziej znana.
Gratulacje FM GROUP World złożył Adrian Tripp, Dyrektor Generalny European Business Awards:
To wielkie osiągnięcie zdobyć tytuł National Champion
– powiedział.
Konkurs European Business Awards prężnie się rozwija, inspirując firmy do jeszcze lepszych wyników i przyczyniając się do poprawy konkurencyjności przedsiębiorstw w całej Europie.
Wyniki pierwszego etapu konkursu zostały ogłoszone we wrześniu 2014 r. W kolejnym etapie każda z firm rywalizujących o główną nagrodę przedstawi jury specjalnie przygotowaną prezentację wideo, rywalizując o miano Ruban d’Honneur. Odbędzie się także głosowanie online, decydujące o przyznaniu nagród specjalnych: National Public Champion i European Public Champion. Zwycięzców w poszczególnych kategoriach poznamy wiosną 2015 r.
Nie jest to pierwsza nagroda, jaką zdobyła firma. FM GROUP jest laureatem takich konkursów jak Diament Forbesa 2013 i Gazela Biznesu 2011. Szeroko cenione są także produkty FM GROUP, wyróżniane takimi tytułami jak Srebrny Laur Konsumenta 2014, Qltowy Kosmetyk 2014 czy Znak Jakości „V”.
Gratulujemy serdecznie FM GROUP tego prestiżowego wyróżnienia i trzymamy kciuki za zwycięstwo w kolejnym etapie konkursu.
- http://www.businesswire.com/
- www.businessawardseurope.com
- Informacja prasowa – FM GROUP